Gå til innhold

Nå er det slutt!

Anbefalte innlegg

Gjest GreenIguana
Skrevet

Ble inspirert av Aina E lenger nede.

Jeg sier herved opp mitt medlemskap innenfor menneskeverden. Jeg vil heller være en katt. En tamkatt hos et eldre ektepar som elsker katter. Jeg vil ha min egen do, mitt eget lille hus inne i stuen, mitt eget klatrestativ, og min egen lille lekemus.

Jeg vil ha mitt eget lille tv hvor jeg kan se på animal-planet hver dag. Jeg vil ha servert min mat på et fat.

Jeg vil ikke ha hunder i nabolaget, for de er bare teite. Jeg vil bo nær skogen, hvor jeg kan skremme fugler hver dag. Jeg vil at alle unger i nærheten skal gå på skolen hele dagen, og ikke få lov å være ute etter skoletid.

Og sist, men ikke minst, jeg vil ha min egen bil, med sjåfør, slik at jeg kan kjøre til butikken og selv velge ut det mest lekre som finnes innenfor kaviar og andre delikatesser.

Takk.

Gjest skorpionkatten
Skrevet

Hvorfor vil du ikke ha kattedør sånn at du kan gå inn og ut som du vil hele døgnet, OG dra med deg fangsten inn til matmor og matfar. De blir jo såååå glade for sånt.

Jeg vil gjøre mitt ute jeg. Ikke på en ekkel innedo....

Skal vi møtes ute for å ha konsert?

Gjest GreenIguana
Skrevet

Hvorfor vil du ikke ha kattedør sånn at du kan gå inn og ut som du vil hele døgnet, OG dra med deg fangsten inn til matmor og matfar. De blir jo såååå glade for sånt.

Jeg vil gjøre mitt ute jeg. Ikke på en ekkel innedo....

Skal vi møtes ute for å ha konsert?

Ja, det var ikke så dumt med kattedør, men du skjønner, jeg klarer å åpne døren selv..:-) Klarer ikke å lukke den, men matmor skal jo ha litt jobb hun også::...:-)

Jatakk, vil gjerne lage konsert med deg..:-)

Gjest GreenIguana
Skrevet

Har du en dårlig dag som menneske? ; )

Hei Pricilla..:-)

Neida, men jeg ser at jeg som katt slipper unna bekymringer og mas, trenger bare å skrape på døra, eller åpne den (for det kan jeg), og så kan jeg få kos ¨år JEG vil ha det..;-)

Vil du bli med på konserten?

Skrevet

Jeg slutter meg til, men jeg vil bli en Binne... Hvorfor?

Se her;

1.

Hvis du er bjørn, kan du sove hele vinteren.

Du gjør ingenting i 6 måneder.

2.

Før jeg går i hi, må jeg spise til jeg ruller rundt.

3.

Hvis jeg er en bjørn, føder jeg to barn (som er like store som en valnøtt) mens jeg sover.

Når jeg våkner opp er de halvvoksne, søte, myke unger.

4.

Hvis jeg er en mamma bjørn, vet alle at jeg mener alvor.

Jeg klapser til alle som plager ungene dine.

Hvis ungene dine ikke oppfører seg, klapser jeg dem også.

5.

Hvis jeg er en bjørn, FORVENTER min make at jeg knurrer når jeg våkner.

Han FORVENTER også at jeg har hårete legger, dårlig ånde og overflødig kroppsfett.

Jepp!!!! Jeg vil bli en bjørn..........

:) hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...