Gå til innhold

Hjernerystelse som ikke passer

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

høres sikkert rart ut.. Men svigerfar har trolig fått hjernerystelse etter han falt ned fra en stol og landet på hodet/nakken.. Han har sterk hodepine, svimmel og er kvalm.. Han sitter på legevakten nå, og samboern min er på vei dit siden han rigte han.

Han har til tider angst og depresjoner, og ringer alltid hit, og vi stiller alltid opp selvfølgelig.. Han bor alene.

Hvis han har hjernerystelse så skal man ikke være alene og ikke sove tungt har jeg hørt? Da må jo vi tilby han å overnatte her.. MEN problemet er at det passer utrolig dårlig, selv om det ikke er noe som heter det når det gjelder sykdom/helse. Søstern min kommer nemlig og gleder seg villt. hun er på vei nå.

Hun sover da sammen med meg, og samboern sover på sofaen. Hvor skal vi da legge han godeste svigerfar? Har han hjernerystelse kan vi likeom ikke krølle han sammen på -steren heller..

Sier jeg til søstern at hun ikke kan komme blir hun knust vet jeg...

Hva gjør vi da? Hvordan skal egentlig folk med hjernerystelse behandles? Hvorfor må de vekkes? Kan man sovne inn? Har aldri hatt det selv...

Blir ikke så gøy for lillesøs at gamle sure svigers er her heller da.. Men det får bare gå.

Ender vel opp med at sambis blir krølla sammen på -seteren med sine 1.85 meter! ; )

Så hva bør VI gjøre og passe på for svigerfar hvis det viser seg at han har fått hjernerystelse?

Skrevet

Kanskje det er best om samboeren din passer på svigerfar i svigerfars hjem?

skorpionfisken
Skrevet

Det hadde jeg stemt for. Og så hadde jeg kosa meg med søs.

Kan til og med hende dere får det mye morsommere uten sambo, og spesielt hans far der.

Hiv ut begge to...

hare1365380455
Skrevet

Enig.

Skrevet

Samboeren din kan tilbringe helgen hos faren sin,- det er sannsynligvis det beste for faren også :-)

Også kan du og søsteren din kose dere så mye dere orker!

Gjest Pricilla
Skrevet

Ja. Hvorfor tenkte jeg ikke på det! ; ) MEN blir jo litt dumt allikevel.. For vi skal se på film fra pcn, og dette klarer ikke jeg fikse. Så har vi kjøpt deilig mat og masse snop vi skal kose oss med.. Tviler på at sambis vil "ofre" denne kose-lørdag vi lenge har planlagt.. Men det er jo faren hans, og vi har jo ikke plass.. + at det ikke blir særlig gøy for søstern min med svigerfar her.. Hun blir da stille og sjenert..

Får se hva sambis sier. Får vel aller først høre hva legen sier da! ; ) Han kan jo til tider være hypokonder.. så best å få en lege til å vurdere skaden.

Go helg! ; )

hare1365380455
Skrevet

Ja. Hvorfor tenkte jeg ikke på det! ; ) MEN blir jo litt dumt allikevel.. For vi skal se på film fra pcn, og dette klarer ikke jeg fikse. Så har vi kjøpt deilig mat og masse snop vi skal kose oss med.. Tviler på at sambis vil "ofre" denne kose-lørdag vi lenge har planlagt.. Men det er jo faren hans, og vi har jo ikke plass.. + at det ikke blir særlig gøy for søstern min med svigerfar her.. Hun blir da stille og sjenert..

Får se hva sambis sier. Får vel aller først høre hva legen sier da! ; ) Han kan jo til tider være hypokonder.. så best å få en lege til å vurdere skaden.

Go helg! ; )

God helg:) Kos dere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...