Gjest need for reading Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Det skulle komme et nytt blad/tidsskrift. For voksne, ikke 20/30åringer, mer 40/50. Skulle komme med 1.nummer sist uke sto det i avisen. Noen som vet noe eller har sett det? 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Fikk "prøveblad" i posten tidligere i uken. Det virket ikke noe særlig mer "voksent" enn bladene for 20-30-åringer, bortsett fra at klesmodellene var i førti-femtiåra i stedet for ungjenter. Innholdet virket lite interessant og av samme type som i andre dameblader. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Fikk "prøveblad" i posten tidligere i uken. Det virket ikke noe særlig mer "voksent" enn bladene for 20-30-åringer, bortsett fra at klesmodellene var i førti-femtiåra i stedet for ungjenter. Innholdet virket lite interessant og av samme type som i andre dameblader. æsjda....... så dumt Ikkenoe å vente på, det, da. Mye useriøst som skrives i det hele tatt.. 0 Siter
Gjest hilsen nysjerrig Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Fikk "prøveblad" i posten tidligere i uken. Det virket ikke noe særlig mer "voksent" enn bladene for 20-30-åringer, bortsett fra at klesmodellene var i førti-femtiåra i stedet for ungjenter. Innholdet virket lite interessant og av samme type som i andre dameblader. Hva heter det bladet da? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Hva heter det bladet da? 'eva' 0 Siter
andor Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 nok av her på berget: Se og Hør, NU, Allers, Familien, Vi over 60, faen og hans oldemor. Korleis kan det gå an å ønskje seg meir slik skit ? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 nok av her på berget: Se og Hør, NU, Allers, Familien, Vi over 60, faen og hans oldemor. Korleis kan det gå an å ønskje seg meir slik skit ? tenk det andor, jeg er intr. i å se om det kommer et alternativ til 'fanden og hans oldemor' - ikke fordi jeg ønkser meg et blad, men jeg følger samfunnsutviklingen Hva leser du selv forresten? Donald Duck? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.