Gå til innhold

Nytt ukeblad for voksne jenter

Anbefalte innlegg

Gjest need for reading
Skrevet

Det skulle komme et nytt blad/tidsskrift. For voksne, ikke 20/30åringer, mer 40/50. Skulle komme med 1.nummer sist uke sto det i avisen.

Noen som vet noe eller har sett det?

Skrevet

Fikk "prøveblad" i posten tidligere i uken. Det virket ikke noe særlig mer "voksent" enn bladene for 20-30-åringer, bortsett fra at klesmodellene var i førti-femtiåra i stedet for ungjenter. Innholdet virket lite interessant og av samme type som i andre dameblader.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Fikk "prøveblad" i posten tidligere i uken. Det virket ikke noe særlig mer "voksent" enn bladene for 20-30-åringer, bortsett fra at klesmodellene var i førti-femtiåra i stedet for ungjenter. Innholdet virket lite interessant og av samme type som i andre dameblader.

æsjda....... så dumt :(

Ikkenoe å vente på, det, da. Mye useriøst som skrives i det hele tatt..

Gjest hilsen nysjerrig
Skrevet

Hva heter det bladet da?

Skrevet

Hva heter det bladet da?

'eva'

Skrevet

nok av her på berget: Se og Hør, NU, Allers, Familien, Vi over 60, faen og hans oldemor.

Korleis kan det gå an å ønskje seg meir slik skit ?

Skrevet

nok av her på berget: Se og Hør, NU, Allers, Familien, Vi over 60, faen og hans oldemor.

Korleis kan det gå an å ønskje seg meir slik skit ?

tenk det andor, jeg er intr. i å se om det kommer et alternativ til 'fanden og hans oldemor' - ikke fordi jeg ønkser meg et blad, men jeg følger samfunnsutviklingen :P

Hva leser du selv forresten? Donald Duck? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...