Gå til innhold

Nye nicknavn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå offisielt byttet nick! Hvordan får jeg "beskyttet" nicket så andre ikke bruker det? Synes nicket hørtes "friskt" ut.. Og minner meg om sommer.. Siden det er navnet på en megagod is som man fikk kjøpt før.

Hilsen den gamle Pricilla.

Skrevet

Jeg har nå offisielt byttet nick! Hvordan får jeg "beskyttet" nicket så andre ikke bruker det? Synes nicket hørtes "friskt" ut.. Og minner meg om sommer.. Siden det er navnet på en megagod is som man fikk kjøpt før.

Gå inn på "min side", står øverst i det røde feltet på denne siden.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

gå på 'profil'.

men pricilla var da koselig?

Skrevet

Pricilla var kjempekoselig nick, jo...

Men, jeg er enig i at Spirello høres friskt ut! :)

Du kan gå inn på Min Side, og deretter videre til "Min profil", eller til "Reservere nytt nick", tror jeg det het.

Skrevet

Navnet Amber har jeg veldig gode assosiasjoner til, både fra film og hvordan det høres ut og hvordan det er å si det. Dessuten er det lett å relatere til mitt egentlige navn.

Siden Amber var reservert som passord fra før, satte jeg på et ekstraord; og da var "sun" veldig åpenbart - siden jeg er sommermenneske og er glad i sol og varme. :)

Syns amber sun passer meg godt.

Ellers bruker jeg gjerne Amber som kallenavn/nick i andre sammenhenger.

Skrevet

"Lucretia" er en sang av mitt favorittband Sisters of Mercy...

Skrevet

Men da vet jeg i hvert fall hvem SpirellO er :o) Bye bye Pricilla *vinker og ønsker Spirillo velkommen*

Skrevet

Jeg har kallt meg opp etter min lille pusekatt som desverre villet seg bort i beilerperioden, for noen år siden:(

Siden dette var en hanne, så la jeg bare en A til... og dermed så ble det Mistera...

Mitt andre Nick fikk så mye kjeft fordi jeg skrev på dialekt.... Men det kommer til sommeren om den da ikke kommer skikkelig, for det gjorde den ikke i År:(

hare1365380455
Skrevet

Likte Pricilla, jeg..:)

Skrevet

Da får jeg prøve å huske det nye :-) Det var friskt je, men Pricilla var jo fint det også..

Skrevet

Folmen med samme navn, som forøvrig var søt, men svært forutsigbar og kjedelig. OG så betyr Serendipty "lykketreff"..

Skrevet

Folmen med samme navn, som forøvrig var søt, men svært forutsigbar og kjedelig. OG så betyr Serendipty "lykketreff"..

Mente Serendipity

Gjest GreenIguana
Skrevet

Men da vet jeg i hvert fall hvem SpirellO er :o) Bye bye Pricilla *vinker og ønsker Spirillo velkommen*

Navn på den lille gutten som jeg hadde, som er død nå. Han var en green iguana. Ikke verre enn det.:-)

Skrevet

Jeg har kallt meg opp etter min lille pusekatt som desverre villet seg bort i beilerperioden, for noen år siden:(

Siden dette var en hanne, så la jeg bare en A til... og dermed så ble det Mistera...

Mitt andre Nick fikk så mye kjeft fordi jeg skrev på dialekt.... Men det kommer til sommeren om den da ikke kommer skikkelig, for det gjorde den ikke i År:(

Aha - så du er "Menst jeg venter på sommeren"!

Og jeg som var så spent på om du nå ville bli "Menst jeg venter på vinteren" :-)

Mistera er jo mer anonymt, ikke så lett å huske...

Skrevet

Ville ha et kjønnsnøytralt navn og hadde et godt forhold til spillet "Lurulf ulv". men for å ikke bli forvekslet med "Ulv i faarikaal", så sløyfet jeg ulv i nicket.

Skrevet

Aha - så du er "Menst jeg venter på sommeren"!

Og jeg som var så spent på om du nå ville bli "Menst jeg venter på vinteren" :-)

Mistera er jo mer anonymt, ikke så lett å huske...

Hehe... jepp det er meg:)

Mistera har jeg brukt siden 98 og liker navnet veldig godt...

hmmmm... lurer derfor på om jeg rett og slett skal skifte mitt ordentlige navn til Mistera Mistofuleès... klinger ikke det bra?

hehe... neeeida...

Gjest hva heter jeg, da?
Skrevet

Hehe... jepp det er meg:)

Mistera har jeg brukt siden 98 og liker navnet veldig godt...

hmmmm... lurer derfor på om jeg rett og slett skal skifte mitt ordentlige navn til Mistera Mistofuleès... klinger ikke det bra?

hehe... neeeida...

Mistera er så fint, litt mystisk også...

Gjest ikke signatur
Skrevet

Navn på den lille gutten som jeg hadde, som er død nå. Han var en green iguana. Ikke verre enn det.:-)

Er iguana et dyr?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...