Gjest nikkilina Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Hva gjorde at du valgte nicket ditt? 0 Siter
Spirello Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Jeg har nå offisielt byttet nick! Hvordan får jeg "beskyttet" nicket så andre ikke bruker det? Synes nicket hørtes "friskt" ut.. Og minner meg om sommer.. Siden det er navnet på en megagod is som man fikk kjøpt før. Hilsen den gamle Pricilla. 0 Siter
Lurveline Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Jeg har nå offisielt byttet nick! Hvordan får jeg "beskyttet" nicket så andre ikke bruker det? Synes nicket hørtes "friskt" ut.. Og minner meg om sommer.. Siden det er navnet på en megagod is som man fikk kjøpt før. Hilsen den gamle Pricilla. Gå inn på "min side", står øverst i det røde feltet på denne siden. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Jeg har nå offisielt byttet nick! Hvordan får jeg "beskyttet" nicket så andre ikke bruker det? Synes nicket hørtes "friskt" ut.. Og minner meg om sommer.. Siden det er navnet på en megagod is som man fikk kjøpt før. Hilsen den gamle Pricilla. gå på 'profil'. men pricilla var da koselig? 0 Siter
amber sun Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Jeg har nå offisielt byttet nick! Hvordan får jeg "beskyttet" nicket så andre ikke bruker det? Synes nicket hørtes "friskt" ut.. Og minner meg om sommer.. Siden det er navnet på en megagod is som man fikk kjøpt før. Hilsen den gamle Pricilla. Pricilla var kjempekoselig nick, jo... Men, jeg er enig i at Spirello høres friskt ut! Du kan gå inn på Min Side, og deretter videre til "Min profil", eller til "Reservere nytt nick", tror jeg det het. 0 Siter
amber sun Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Navnet Amber har jeg veldig gode assosiasjoner til, både fra film og hvordan det høres ut og hvordan det er å si det. Dessuten er det lett å relatere til mitt egentlige navn. Siden Amber var reservert som passord fra før, satte jeg på et ekstraord; og da var "sun" veldig åpenbart - siden jeg er sommermenneske og er glad i sol og varme. Syns amber sun passer meg godt. Ellers bruker jeg gjerne Amber som kallenavn/nick i andre sammenhenger. 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 "Lucretia" er en sang av mitt favorittband Sisters of Mercy... 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Jeg har nå offisielt byttet nick! Hvordan får jeg "beskyttet" nicket så andre ikke bruker det? Synes nicket hørtes "friskt" ut.. Og minner meg om sommer.. Siden det er navnet på en megagod is som man fikk kjøpt før. Hilsen den gamle Pricilla. Men da vet jeg i hvert fall hvem SpirellO er ) Bye bye Pricilla *vinker og ønsker Spirillo velkommen* 0 Siter
Mistera Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Jeg har kallt meg opp etter min lille pusekatt som desverre villet seg bort i beilerperioden, for noen år siden:( Siden dette var en hanne, så la jeg bare en A til... og dermed så ble det Mistera... Mitt andre Nick fikk så mye kjeft fordi jeg skrev på dialekt.... Men det kommer til sommeren om den da ikke kommer skikkelig, for det gjorde den ikke i År:( 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Jeg har nå offisielt byttet nick! Hvordan får jeg "beskyttet" nicket så andre ikke bruker det? Synes nicket hørtes "friskt" ut.. Og minner meg om sommer.. Siden det er navnet på en megagod is som man fikk kjøpt før. Hilsen den gamle Pricilla. Likte Pricilla, jeg.. 0 Siter
serendipity Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Jeg har nå offisielt byttet nick! Hvordan får jeg "beskyttet" nicket så andre ikke bruker det? Synes nicket hørtes "friskt" ut.. Og minner meg om sommer.. Siden det er navnet på en megagod is som man fikk kjøpt før. Hilsen den gamle Pricilla. Da får jeg prøve å huske det nye :-) Det var friskt je, men Pricilla var jo fint det også.. 0 Siter
serendipity Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Folmen med samme navn, som forøvrig var søt, men svært forutsigbar og kjedelig. OG så betyr Serendipty "lykketreff".. 0 Siter
serendipity Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Folmen med samme navn, som forøvrig var søt, men svært forutsigbar og kjedelig. OG så betyr Serendipty "lykketreff".. Mente Serendipity 0 Siter
Gjest GreenIguana Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Men da vet jeg i hvert fall hvem SpirellO er ) Bye bye Pricilla *vinker og ønsker Spirillo velkommen* Navn på den lille gutten som jeg hadde, som er død nå. Han var en green iguana. Ikke verre enn det.:-) 0 Siter
lurulf Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Jeg har kallt meg opp etter min lille pusekatt som desverre villet seg bort i beilerperioden, for noen år siden:( Siden dette var en hanne, så la jeg bare en A til... og dermed så ble det Mistera... Mitt andre Nick fikk så mye kjeft fordi jeg skrev på dialekt.... Men det kommer til sommeren om den da ikke kommer skikkelig, for det gjorde den ikke i År:( Aha - så du er "Menst jeg venter på sommeren"! Og jeg som var så spent på om du nå ville bli "Menst jeg venter på vinteren" :-) Mistera er jo mer anonymt, ikke så lett å huske... 0 Siter
lurulf Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Ville ha et kjønnsnøytralt navn og hadde et godt forhold til spillet "Lurulf ulv". men for å ikke bli forvekslet med "Ulv i faarikaal", så sløyfet jeg ulv i nicket. 0 Siter
Mistera Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Aha - så du er "Menst jeg venter på sommeren"! Og jeg som var så spent på om du nå ville bli "Menst jeg venter på vinteren" :-) Mistera er jo mer anonymt, ikke så lett å huske... Hehe... jepp det er meg:) Mistera har jeg brukt siden 98 og liker navnet veldig godt... hmmmm... lurer derfor på om jeg rett og slett skal skifte mitt ordentlige navn til Mistera Mistofuleès... klinger ikke det bra? hehe... neeeida... 0 Siter
Gjest hva heter jeg, da? Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Hehe... jepp det er meg:) Mistera har jeg brukt siden 98 og liker navnet veldig godt... hmmmm... lurer derfor på om jeg rett og slett skal skifte mitt ordentlige navn til Mistera Mistofuleès... klinger ikke det bra? hehe... neeeida... Mistera er så fint, litt mystisk også... 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Navn på den lille gutten som jeg hadde, som er død nå. Han var en green iguana. Ikke verre enn det.:-) Er iguana et dyr? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.