ShitDiddelyDo Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Nicket mitt er satt sammen av 3 deler som alle har en spesiell betydning i mitt liv. 1. Shit - Engelsk for møkk. Dette fordi jeg har en sjelden dritesykdom (selv om enkelte vil kalle det en fetish), som jeg ikke vil gå innpå her. 2. Diddely - Mellomnavnet til min bestefar. En av Odalens store menn siden han var lege, og mannen som fant ut realiteten bak dritesykdommen i punkt en. 3. Do - En svært viktig oppfinnelse, og denne delen av nicket er en direkte konsekvens av nickets første del. 0 Siter
Gjest hva heter jeg, da? Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Ville ha et kjønnsnøytralt navn og hadde et godt forhold til spillet "Lurulf ulv". men for å ikke bli forvekslet med "Ulv i faarikaal", så sløyfet jeg ulv i nicket. Kjenner en som heter Ulf, derfor høres navnet ditt ut som et guttenavn..? 0 Siter
Prozak Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Nicket mitt er satt sammen av 3 deler som alle har en spesiell betydning i mitt liv. 1. Shit - Engelsk for møkk. Dette fordi jeg har en sjelden dritesykdom (selv om enkelte vil kalle det en fetish), som jeg ikke vil gå innpå her. 2. Diddely - Mellomnavnet til min bestefar. En av Odalens store menn siden han var lege, og mannen som fant ut realiteten bak dritesykdommen i punkt en. 3. Do - En svært viktig oppfinnelse, og denne delen av nicket er en direkte konsekvens av nickets første del. Eller ganske enkelt en beskrivelse av "kvaliteten" bl.a på det du sa akkurat nå...:-) ".........................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Eller ganske enkelt en beskrivelse av "kvaliteten" bl.a på det du sa akkurat nå...:-) ".........................." Ja, men så lenge enkelte skriver innlegg hvor de "gjennomskuer" meg, og i blodig alvor forteller meg i forholdsvis krasse ordlag at jeg "ikke lurer dem", så er det strengt tatt bare å gi bånn gass. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Det husker jeg ikke. Sannsynligvis ikke noen spesiell grunn ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Ja, men så lenge enkelte skriver innlegg hvor de "gjennomskuer" meg, og i blodig alvor forteller meg i forholdsvis krasse ordlag at jeg "ikke lurer dem", så er det strengt tatt bare å gi bånn gass. Visst faen :-) "....................." 0 Siter
Gjest GreenIguana Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Er iguana et dyr? En Iguana er en HERLIG øgle. Skal se om jeg kan finne en side som du kan gå innpå og se. http://www.greeniguana.co.uk/Pictures/Pop/Page1/15.html Min var langt over en meter lang, og bare helt herlig. Savner ham masse..:-( 0 Siter
Gjest har aldri sett en Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 En Iguana er en HERLIG øgle. Skal se om jeg kan finne en side som du kan gå innpå og se. http://www.greeniguana.co.uk/Pictures/Pop/Page1/15.html Min var langt over en meter lang, og bare helt herlig. Savner ham masse..:-( Flott! 0 Siter
Rubia Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Den første tiden her inne underskrev jeg med et annet "vanlig" nick...som viste kjønn og alder. Etter hvert som jeg ble fast gjest her inne ville jeg bytte over til et mer personlig nick. Tok Rubia forde jeg har brukt det som nick andre steder på nettet...det betyr "blond" på spansk. (har bodd i Spania, og er blond...) 0 Siter
ferry Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Dette nicket er arbeids reletert! Det første jeg hadde hadde her inne viste bare at jeg hadde dårlig fantasi,derfor er det kanskje noen som kjenner meg som ikkeno!! 0 Siter
lurulf Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Kjenner en som heter Ulf, derfor høres navnet ditt ut som et guttenavn..? Ja, det stemmer nok, men jeg tenkte ikke på navnet Ulf, tenkte bare at en ulv både kunne være gutt og jente... Har erfart her at flere har tatt meg for å være mann (i stedet for kjønnsnøytralt), men har nå blitt glad i "lurulf", så jeg holder meg til det videre. 0 Siter
lurulf Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Hehe... jepp det er meg:) Mistera har jeg brukt siden 98 og liker navnet veldig godt... hmmmm... lurer derfor på om jeg rett og slett skal skifte mitt ordentlige navn til Mistera Mistofuleès... klinger ikke det bra? hehe... neeeida... *Ler* Om du skifter til Mistera som ditt ordentlige navn, så håper jeg at jeg støter på deg. :-) Når noen sier:"Hei Mistera, venter du på sommeren", så kan du svare "Hei Lurulf, jaså, heter du bare XXXX du, da?" 0 Siter
Gjest koselig nick Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Ja, det stemmer nok, men jeg tenkte ikke på navnet Ulf, tenkte bare at en ulv både kunne være gutt og jente... Har erfart her at flere har tatt meg for å være mann (i stedet for kjønnsnøytralt), men har nå blitt glad i "lurulf", så jeg holder meg til det videre. Det er et koselig nick:) 0 Siter
Mistera Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 *Ler* Om du skifter til Mistera som ditt ordentlige navn, så håper jeg at jeg støter på deg. :-) Når noen sier:"Hei Mistera, venter du på sommeren", så kan du svare "Hei Lurulf, jaså, heter du bare XXXX du, da?" hehe... skal skifte i morgen den dag:) 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg har nå offisielt byttet nick! Hvordan får jeg "beskyttet" nicket så andre ikke bruker det? Synes nicket hørtes "friskt" ut.. Og minner meg om sommer.. Siden det er navnet på en megagod is som man fikk kjøpt før. Hilsen den gamle Pricilla. Minner litt om Pirelli, egentlig. 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Hadde en nusselig liten kattepus som het Lurven en gang.Han kom bort bare 6 mnd gammel:o( Jeg tok ut -n og byttet med -line for at andre skulle forstå at jeg er av hunkjønn. 0 Siter
lurulf Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Det er et koselig nick:) Takker :-) 0 Siter
lurulf Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 hehe... skal skifte i morgen den dag:) Flotters :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.