Gå til innhold

Nye nicknavn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nicket mitt er satt sammen av 3 deler som alle har en spesiell betydning i mitt liv.

1. Shit - Engelsk for møkk. Dette fordi jeg har en sjelden dritesykdom (selv om enkelte vil kalle det en fetish), som jeg ikke vil gå innpå her.

2. Diddely - Mellomnavnet til min bestefar. En av Odalens store menn siden han var lege, og mannen som fant ut realiteten bak dritesykdommen i punkt en.

3. Do - En svært viktig oppfinnelse, og denne delen av nicket er en direkte konsekvens av nickets første del.

Gjest hva heter jeg, da?
Skrevet

Ville ha et kjønnsnøytralt navn og hadde et godt forhold til spillet "Lurulf ulv". men for å ikke bli forvekslet med "Ulv i faarikaal", så sløyfet jeg ulv i nicket.

Kjenner en som heter Ulf, derfor høres navnet ditt ut som et guttenavn..?

Skrevet

Nicket mitt er satt sammen av 3 deler som alle har en spesiell betydning i mitt liv.

1. Shit - Engelsk for møkk. Dette fordi jeg har en sjelden dritesykdom (selv om enkelte vil kalle det en fetish), som jeg ikke vil gå innpå her.

2. Diddely - Mellomnavnet til min bestefar. En av Odalens store menn siden han var lege, og mannen som fant ut realiteten bak dritesykdommen i punkt en.

3. Do - En svært viktig oppfinnelse, og denne delen av nicket er en direkte konsekvens av nickets første del.

Eller ganske enkelt en beskrivelse av "kvaliteten" bl.a på det du sa akkurat nå...:-)

".........................."

Skrevet

Eller ganske enkelt en beskrivelse av "kvaliteten" bl.a på det du sa akkurat nå...:-)

".........................."

Ja, men så lenge enkelte skriver innlegg hvor de "gjennomskuer" meg, og i blodig alvor forteller meg i forholdsvis krasse ordlag at jeg "ikke lurer dem", så er det strengt tatt bare å gi bånn gass.:)

Skrevet

Det husker jeg ikke. Sannsynligvis ikke noen spesiell grunn ;-)

Skrevet

Ja, men så lenge enkelte skriver innlegg hvor de "gjennomskuer" meg, og i blodig alvor forteller meg i forholdsvis krasse ordlag at jeg "ikke lurer dem", så er det strengt tatt bare å gi bånn gass.:)

Visst faen :-)

"....................."

Skrevet

Den første tiden her inne underskrev jeg med et annet "vanlig" nick...som viste kjønn og alder.

Etter hvert som jeg ble fast gjest her inne ville jeg bytte over til et mer personlig nick.

Tok Rubia forde jeg har brukt det som nick andre steder på nettet...det betyr "blond" på spansk.

(har bodd i Spania, og er blond...)

:)

Skrevet

Dette nicket er arbeids reletert!

Det første jeg hadde hadde her inne viste bare at jeg hadde dårlig fantasi,derfor er det kanskje noen som kjenner meg som ikkeno!!

Skrevet

Kjenner en som heter Ulf, derfor høres navnet ditt ut som et guttenavn..?

Ja, det stemmer nok, men jeg tenkte ikke på navnet Ulf, tenkte bare at en ulv både kunne være gutt og jente...

Har erfart her at flere har tatt meg for å være mann (i stedet for kjønnsnøytralt), men har nå blitt glad i "lurulf", så jeg holder meg til det videre.

Skrevet

Hehe... jepp det er meg:)

Mistera har jeg brukt siden 98 og liker navnet veldig godt...

hmmmm... lurer derfor på om jeg rett og slett skal skifte mitt ordentlige navn til Mistera Mistofuleès... klinger ikke det bra?

hehe... neeeida...

*Ler*

Om du skifter til Mistera som ditt ordentlige navn, så håper jeg at jeg støter på deg. :-)

Når noen sier:"Hei Mistera, venter du på sommeren", så kan du svare "Hei Lurulf, jaså, heter du bare XXXX du, da?"

Gjest koselig nick
Skrevet

Ja, det stemmer nok, men jeg tenkte ikke på navnet Ulf, tenkte bare at en ulv både kunne være gutt og jente...

Har erfart her at flere har tatt meg for å være mann (i stedet for kjønnsnøytralt), men har nå blitt glad i "lurulf", så jeg holder meg til det videre.

Det er et koselig nick:)

Skrevet

*Ler*

Om du skifter til Mistera som ditt ordentlige navn, så håper jeg at jeg støter på deg. :-)

Når noen sier:"Hei Mistera, venter du på sommeren", så kan du svare "Hei Lurulf, jaså, heter du bare XXXX du, da?"

hehe... skal skifte i morgen den dag:)

Skrevet

Jeg har nå offisielt byttet nick! Hvordan får jeg "beskyttet" nicket så andre ikke bruker det? Synes nicket hørtes "friskt" ut.. Og minner meg om sommer.. Siden det er navnet på en megagod is som man fikk kjøpt før.

Hilsen den gamle Pricilla.

Minner litt om Pirelli, egentlig.

Skrevet

Hadde en nusselig liten kattepus som het Lurven en gang.Han kom bort bare 6 mnd gammel:o(

Jeg tok ut -n og byttet med

-line for at andre skulle forstå at jeg er av hunkjønn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...