Gjest n*ø*r*d Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Jeg vil se timeplanen på et treningssenter, og klikker på "åpne". Det kommer opp en boks hvor det står "filkonvertering" og "velg kodingen som gjør dokumentet leselig". Her er hva jeg får se: obj> stream H‰b``P```qe ‚dm l€ J ± 30ˆ1ð² ( ë‘y ÙÀЗÀ óƒ«Šé ¯ˆñ ƒ Î Det er prikk i boksen utenfor "Windows Standard" men dokumentet blir ikke mer leselig om jeg velger "MS DOS" eller "annen koding - nordisk" Hvordan gjør jeg dokumentet leselig? 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 hadde jo vært en fordel om du kunne fortelle oss hvilken nettleser du har og hva slags program du prøver å åpne dokumentet i. Ellers blir det vanskelig å hjelpe. PS. Nerder er som regel flinke i data, ikke omvendt 0 Siter
citoyen Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Hva slags dokument er det? Jeg mistenker at det kan være et .pdf-dokument. I så fall trenger du Acrobat Reader for å åpne filen. Det kan du laste ned gratis. 0 Siter
Gjest n*ø*r*d Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 hadde jo vært en fordel om du kunne fortelle oss hvilken nettleser du har og hva slags program du prøver å åpne dokumentet i. Ellers blir det vanskelig å hjelpe. PS. Nerder er som regel flinke i data, ikke omvendt har internet explorer, og dokumentet kommer opp i word. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.