Gjest been there done that Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Jeg hører nå om folk som f.eks. går i fjerde klasse på idretslinja på videregående. Hæ? Da jeg gikk påm videregående varte den bare tre år? Er det noe som har forandra seg? 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Det gjelder bare idrettslinja, ikke vanlig allmennfag som fortsatt er på tre år. Grunnen til at de som går på idrettslinja bruker 4 år på videregående, er fordi de har mye idrett og gym i timeplassen, ergo blir det plass til mindre av de vanlige, teoretiske fagene. Ble det litt klarere nå? Er ikke så komplisert, skjønner du!:-) 0 Siter
Gjest been there done that Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Det gjelder bare idrettslinja, ikke vanlig allmennfag som fortsatt er på tre år. Grunnen til at de som går på idrettslinja bruker 4 år på videregående, er fordi de har mye idrett og gym i timeplassen, ergo blir det plass til mindre av de vanlige, teoretiske fagene. Ble det litt klarere nå? Er ikke så komplisert, skjønner du!:-) ok i see, takk! 0 Siter
daydreamer1365380564 Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Det gjelder bare idrettslinja, ikke vanlig allmennfag som fortsatt er på tre år. Grunnen til at de som går på idrettslinja bruker 4 år på videregående, er fordi de har mye idrett og gym i timeplassen, ergo blir det plass til mindre av de vanlige, teoretiske fagene. Ble det litt klarere nå? Er ikke så komplisert, skjønner du!:-) Tror det bare er noen idrettslinjer det er sånn på..? Den idrettslinja her hvor jeg bor er ikke sånn iallefall, den er kun 3 år. 0 Siter
Nikki Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Tror det bare er noen idrettslinjer det er sånn på..? Den idrettslinja her hvor jeg bor er ikke sånn iallefall, den er kun 3 år. Ofte er det slik at de kan søke om det, dersom de driver med en idrett som tar mye tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.