Gjest strandhai Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Kan jeg bruke melk datert til 3. august til baking? Hva med 2. august? 0 Siter
Gjest sikkert ok Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Lukt/smak på den. Brukte selv melk med den datoen i dag. 0 Siter
Gemini Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Lukt/smak på den. Brukte selv melk med den datoen i dag. Melk som er en måned over tiden kan umulig lukte godt? 0 Siter
Gjest sikkert ok Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Melk som er en måned over tiden kan umulig lukte godt? Mente hun ikke september? August er for gammelt, ja. 0 Siter
Gjest Pl@ymaker Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Melk 'på overtid' kan iallefall brukes i vafler, kan det ikke det da? Men du mener vel september og ikke august? hehe... 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Du kan bruke melk som er gått ut på dato så lenge, som sikkert ok sier, den lukter normalt, og ikke er klumpete. Det hender jo de blir det lenge før stemplingsdatoen da. Jeg husker en gang jeg åpnet en melk som skulle gå ut om fem dager, og den var veldig klumpete! Hadde hatt den uåpnet i kjøleskap siden jeg kjøpte den. Men som regel så kan de brukes noen dager over tiden. 0 Siter
serendipity Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Sålenge du mente September er det helt ok. Mente du August hadde jeg tømt den ut.. 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Sålenge du mente September er det helt ok. Mente du August hadde jeg tømt den ut.. Seriøst folkens, jeg mente jo selvsagt september. Bare en glipp.....:-) 0 Siter
Gemini Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Seriøst folkens, jeg mente jo selvsagt september. Bare en glipp.....:-) Selvsagt kan du bruke melk som er en dag eller to over dato i baking og denslags, så sant den ikke er klumpete og guffen. 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Selvsagt kan du bruke melk som er en dag eller to over dato i baking og denslags, så sant den ikke er klumpete og guffen. Ser folk skriver det. Makan til interesse det var for melke-spørsmålet....:-) holder med èn, vettu... 0 Siter
Gemini Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Ser folk skriver det. Makan til interesse det var for melke-spørsmålet....:-) holder med èn, vettu... Beklager så mye... 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Beklager så mye... Bare hyggelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.