Gå til innhold

venter og venter..

Anbefalte innlegg

Gjest klagemuren
Skrevet

Ei venninne har invitert meg med på fest. Hun skulle gi nærmere beskjed om hvor og når vi skulle møtes, for så å ta buss sammen til selve festen. Har ikke hørt fra henne i dag, så jeg skrev meldig å spurte om dte blir noe av. Har ikke hørt mer fra henne.

Jeg er skuffa nå. Hadde jo gleda meg til den festen.

Gjest ventet besøk
Skrevet

Hadde blitt skuffet! Ring henne nå!! Kanskje hun har glemt det?

Gjest klagemuren
Skrevet

Hadde blitt skuffet! Ring henne nå!! Kanskje hun har glemt det?

Hun kunne jo svart på meldingen min. Vil ikke ringe og mase. Det var hun som så absolutt ville ha meg med. Til slutt sa jeg ja, og begynte å glede meg.. Men da har hun kanskje endra planene sine. Ikke vet jeg. Vil bare ikke ringe, siden hun ikke svarer.. Er jeg feig sånn sett? Ja..

Gjest ventet besøk
Skrevet

Hun kunne jo svart på meldingen min. Vil ikke ringe og mase. Det var hun som så absolutt ville ha meg med. Til slutt sa jeg ja, og begynte å glede meg.. Men da har hun kanskje endra planene sine. Ikke vet jeg. Vil bare ikke ringe, siden hun ikke svarer.. Er jeg feig sånn sett? Ja..

Ikke vær en ekstra-venn.

Gjest klagemuren
Skrevet

Ikke vær en ekstra-venn.

Jeg er nok altfor dumsnill. Skal skjerpe meg. Hun har da sviktet meg før, rett før...

Gjest ventet besøk
Skrevet

Jeg er nok altfor dumsnill. Skal skjerpe meg. Hun har da sviktet meg før, rett før...

Så glem henne. Men finn først ut om dere skal noe sammen i dag. Ville altså ringt. Ellers får du kose deg hjemme, og slappe av.. Spise noe snop og se film/tv. Eller hør med noen andre. Om hun har avbrutt avtaler før er hun ikke så god venn.

Gjest klagemuren
Skrevet

Så glem henne. Men finn først ut om dere skal noe sammen i dag. Ville altså ringt. Ellers får du kose deg hjemme, og slappe av.. Spise noe snop og se film/tv. Eller hør med noen andre. Om hun har avbrutt avtaler før er hun ikke så god venn.

Får finne ut av det her. Ha en fin kveld du også!

Gjest ventet besøk
Skrevet

Får finne ut av det her. Ha en fin kveld du også!

:) Du får det nok koseligere uten henne.

Skrevet

Du kan komme til meg:) jeg skal ha fest idag:) så bare kom:)

Det er skikkelige dårlig gjort å invitere på fest også ikke gi noen beskjed:(

Men du kan vel ringe litt rundt og høre om noen andre skal ha fest:) og om du kan komme, da kan du si til henne om hun ringer at hun var så sen, at du fant deg en annen fest:)

Gjest klagemuren klager ikke
Skrevet

Du kan komme til meg:) jeg skal ha fest idag:) så bare kom:)

Det er skikkelige dårlig gjort å invitere på fest også ikke gi noen beskjed:(

Men du kan vel ringe litt rundt og høre om noen andre skal ha fest:) og om du kan komme, da kan du si til henne om hun ringer at hun var så sen, at du fant deg en annen fest:)

Jeg ble plutselig invitert på fest sammen med noen andre venner. Nå ble jeg glad! Er jo så fin på håret i dag... Dumt om ingen skulle sett det;) hehe. Ha en fin fest du også da!

Gjest ventet besøk
Skrevet

Jeg ble plutselig invitert på fest sammen med noen andre venner. Nå ble jeg glad! Er jo så fin på håret i dag... Dumt om ingen skulle sett det;) hehe. Ha en fin fest du også da!

Godt det ordnet seg:) Kos deg masse! Og neste gang hun spør sier du nei! Evt. fordi...

Skrevet

Ærlig talt, du må ihvertfall ringe. Kanskje hun har slått av mobilen sin eller mistet den, hva vet du. Ring og hør ihvertfall!

Gjest klagemuren
Skrevet

Ærlig talt, du må ihvertfall ringe. Kanskje hun har slått av mobilen sin eller mistet den, hva vet du. Ring og hør ihvertfall!

Ringte ikke. Som sagt skrev jeg melding. Hun skrev meldig til meg når hun allerede var på festen, at det ikke passet at jeg ble med likevel.. Jeg sa det var greit, men at hun kunne sagt ifra tidligere. Jeg hadde det kjempe koselig på en anna fest! Hun er nok ikke den jeg sier ja til neste gang..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...