Gjest ventet besøk Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 H*n skrev: "vet ikke om jeg gidder å bli kjent med han mannen din." Var ikke det frekt? (Jeg har ikke møtt **** på noen år, men vi har sendt mail.) 0 Siter
serendipity Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 I hvilken setting var dette? Du ventet besøk av noen, og så skriver besøket det? I såfall var det svært lite hyggelig. Men det må da ligge noe mer bak?.. 0 Siter
Gjest ventet besøk Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 I hvilken setting var dette? Du ventet besøk av noen, og så skriver besøket det? I såfall var det svært lite hyggelig. Men det må da ligge noe mer bak?.. Har hatt to innlegg før i dag. Inviterte i går, h*n sa at h*n kom. Så ble h*n forsinket, og jeg sendte sms. Så etter en stund kom svar. Hadde annet å gjøre.... Jeg hadde bakt kake, og vi ventet. Så siste beskjed om hvorfor.. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Spør - "hva mener du med det?" Så får du kanskje en utdypning fra rette vedkommende? Umiddelbart hørtes det noe merkelig ut ja.. 0 Siter
Elis31 Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Har hatt to innlegg før i dag. Inviterte i går, h*n sa at h*n kom. Så ble h*n forsinket, og jeg sendte sms. Så etter en stund kom svar. Hadde annet å gjøre.... Jeg hadde bakt kake, og vi ventet. Så siste beskjed om hvorfor.. Høres ut som en som har vært eller er forelsket i deg. Sjalu. 0 Siter
Gjest ventet besøk Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Høres ut som en som har vært eller er forelsket i deg. Sjalu. Trodde ikke det. Men vet jo ikke. Trodde vi kunne være venner. Men nå.. (nei.) 0 Siter
stromme Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Trodde ikke det. Men vet jo ikke. Trodde vi kunne være venner. Men nå.. (nei.) Så lenge det var avtalt at h*n skulle komme og h*n uteble uten å si fra, så hadde jeg etter denne siste beskjeden du fikk ikke giddi å bry meg mer om denne personen. For no tull! Må i hvert fall gå ann å melde avbud. 0 Siter
serendipity Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Har hatt to innlegg før i dag. Inviterte i går, h*n sa at h*n kom. Så ble h*n forsinket, og jeg sendte sms. Så etter en stund kom svar. Hadde annet å gjøre.... Jeg hadde bakt kake, og vi ventet. Så siste beskjed om hvorfor.. Da syntes jeg det ikke bare var frekt, men usannsynlig barnslig! 0 Siter
Gjest ventet besøk Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Så lenge det var avtalt at h*n skulle komme og h*n uteble uten å si fra, så hadde jeg etter denne siste beskjeden du fikk ikke giddi å bry meg mer om denne personen. For no tull! Må i hvert fall gå ann å melde avbud. Mener jeg også! Vi satt jo og ventet, og bordet var dekket. 0 Siter
Gjest ventet besøk Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Da syntes jeg det ikke bare var frekt, men usannsynlig barnslig! Helt enig!! (Takk.) 0 Siter
Prozak Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Good riddance. Sånne folk er ikke verdige ens vennskap. "........................." 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 H*n høres ut som en latsekk og var uhøflig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.