Gå til innhold

derfor (les, synes det var frekt)

Anbefalte innlegg

Gjest ventet besøk
Skrevet

H*n skrev: "vet ikke om jeg gidder å bli kjent med han mannen din." Var ikke det frekt? (Jeg har ikke møtt **** på noen år, men vi har sendt mail.)

Skrevet

I hvilken setting var dette? Du ventet besøk av noen, og så skriver besøket det? I såfall var det svært lite hyggelig. Men det må da ligge noe mer bak?..

Gjest ventet besøk
Skrevet

I hvilken setting var dette? Du ventet besøk av noen, og så skriver besøket det? I såfall var det svært lite hyggelig. Men det må da ligge noe mer bak?..

Har hatt to innlegg før i dag. Inviterte i går, h*n sa at h*n kom. Så ble h*n forsinket, og jeg sendte sms. Så etter en stund kom svar. Hadde annet å gjøre.... Jeg hadde bakt kake, og vi ventet. Så siste beskjed om hvorfor..

Skrevet

Spør - "hva mener du med det?"

Så får du kanskje en utdypning fra rette vedkommende?

Umiddelbart hørtes det noe merkelig ut ja..

Skrevet

Har hatt to innlegg før i dag. Inviterte i går, h*n sa at h*n kom. Så ble h*n forsinket, og jeg sendte sms. Så etter en stund kom svar. Hadde annet å gjøre.... Jeg hadde bakt kake, og vi ventet. Så siste beskjed om hvorfor..

Høres ut som en som har vært eller er forelsket i deg. Sjalu.

Gjest ventet besøk
Skrevet

Høres ut som en som har vært eller er forelsket i deg. Sjalu.

Trodde ikke det. Men vet jo ikke. Trodde vi kunne være venner. Men nå.. (nei.)

Skrevet

Trodde ikke det. Men vet jo ikke. Trodde vi kunne være venner. Men nå.. (nei.)

Så lenge det var avtalt at h*n skulle komme og h*n uteble uten å si fra, så hadde jeg etter denne siste beskjeden du fikk ikke giddi å bry meg mer om denne personen.

For no tull! Må i hvert fall gå ann å melde avbud.

Skrevet

Da syntes jeg det ikke bare var frekt, men usannsynlig barnslig!

Gjest ventet besøk
Skrevet

Så lenge det var avtalt at h*n skulle komme og h*n uteble uten å si fra, så hadde jeg etter denne siste beskjeden du fikk ikke giddi å bry meg mer om denne personen.

For no tull! Må i hvert fall gå ann å melde avbud.

Mener jeg også! Vi satt jo og ventet, og bordet var dekket.

Gjest ventet besøk
Skrevet

Da syntes jeg det ikke bare var frekt, men usannsynlig barnslig!

Helt enig!! (Takk.)

Skrevet

Good riddance. Sånne folk er ikke verdige ens vennskap.

"........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...