tonie Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Jau. Så hender det vel at jeg blar litt i Se og Hør hos tannlegen av og til... Men altså, er det jeg som ser feil, eller er det en doler i bladet denne uken? Synes jeg kjenner igjen vedkommende fra det berømmelige galleriet. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Var det ikke en doler som hadde fått sykkel av se og hør da? 0 Siter
tonie Skrevet 4. september 2004 Forfatter Skrevet 4. september 2004 Var det ikke en doler som hadde fått sykkel av se og hør da? Det er mulig, men den doleren jeg tenker på hadde fått seg ny kjæreste:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Det er mulig, men den doleren jeg tenker på hadde fått seg ny kjæreste:-) Uff, nå må jeg ut å sjekke se og hør i morgen ;o) Men nå har jeg aldri tittet på det berømte galleriet da. 0 Siter
serendipity Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Mner du Se og Hør som kom på tirsdag eller på fredag (igår)? 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Hvor finner det galleriet? Det finner bare de som er medlemmer... 0 Siter
tonie Skrevet 4. september 2004 Forfatter Skrevet 4. september 2004 Uff, nå må jeg ut å sjekke se og hør i morgen ;o) Men nå har jeg aldri tittet på det berømte galleriet da. Hehe, nå leder jeg halve dol i fordervet her! Det er jo selvsagt en bitteliten mulighet for at jeg tar feil, men dæven så like de er:-) 0 Siter
tonie Skrevet 4. september 2004 Forfatter Skrevet 4. september 2004 Mner du Se og Hør som kom på tirsdag eller på fredag (igår)? Tannlegen sier at det er fra i går...:-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Tannlegen sier at det er fra i går...:-) Så snill tannlege du har. 0 Siter
Gjest ????!!!!!!!!!!!! Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Hehe, nå leder jeg halve dol i fordervet her! Det er jo selvsagt en bitteliten mulighet for at jeg tar feil, men dæven så like de er:-) Hvem er like??????????????? 0 Siter
tonie Skrevet 4. september 2004 Forfatter Skrevet 4. september 2004 Så snill tannlege du har. Han er toppen:-) 0 Siter
Gjest hva mener du? Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Jeg er så nysgjerrig at jeg dør snart.................. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Hehe, nå leder jeg halve dol i fordervet her! Det er jo selvsagt en bitteliten mulighet for at jeg tar feil, men dæven så like de er:-) Ut å lete i morgen, jeg blir fryktelig nysgjerrig ) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Hehe, nå leder jeg halve dol i fordervet her! Det er jo selvsagt en bitteliten mulighet for at jeg tar feil, men dæven så like de er:-) Gjett om jeg saumfarer se og hør da! Kan det være T.O? Sammen med T.I? 0 Siter
tonie Skrevet 4. september 2004 Forfatter Skrevet 4. september 2004 Gjett om jeg saumfarer se og hør da! Kan det være T.O? Sammen med T.I? Det kan det så absolutt være:-) 0 Siter
tonie Skrevet 4. september 2004 Forfatter Skrevet 4. september 2004 Hvor finner det galleriet? Du sender en mail til bassisten, og legger ved et bilde av deg selv. Så får du passord og tilgang til en stor samling bilder av dolere og ranglere. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Det kan det så absolutt være:-) jippi da er jeg på riktig side!(; 0 Siter
Gjest dol-bruker Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Du sender en mail til bassisten, og legger ved et bilde av deg selv. Så får du passord og tilgang til en stor samling bilder av dolere og ranglere. Husk at bildet du sender må være et nakenbilde, da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.