Gjest Wita Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Du sender en mail til bassisten, og legger ved et bilde av deg selv. Så får du passord og tilgang til en stor samling bilder av dolere og ranglere. Å ja. Nei takk ,men tror ikke det. 0 Siter
daydreamer1365380564 Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Hehey, jeg fant artikkelen? Hvem av de er Dolere da? 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Var det ikke en doler som hadde fått sykkel av se og hør da? Det var meg det! Men er lenge siden nå da! 0 Siter
Gjest Anki- Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Det kan det så absolutt være:-) Hvilket nick er det i så fall da? hehe - ikke nysgjerrig i det hele tatt Er det kvinnelig eller mannlig DOL-er? 0 Siter
Gjest Anki- Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Det kan det så absolutt være:-) a-ha, nå skjønte jeg hvem på DOL-sida dere mente ja Det ligna endel ja, bortsett fra øyefargen (men den syntes jo heller ikke så godt i Se og Hør da...) 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Det kan det så absolutt være:-) Å, nå har jeg kjøpt mitt første Se og Hør og jeg kjenner tanta til T.I. LOL, nei så nysgjerrig man er. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Å, nå har jeg kjøpt mitt første Se og Hør og jeg kjenner tanta til T.I. LOL, nei så nysgjerrig man er. Hvem er det? Hvilket nick? *dør av nysgjerrighet...* 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Hvem er det? Hvilket nick? *dør av nysgjerrighet...* Jeg vet ikke. Jeg har ikke tilgang til dolgalleriet. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Jeg vet ikke. Jeg har ikke tilgang til dolgalleriet. Og jeg har adgang til Dolgalleriet, men vet ikke hvem. Tror jeg får kjøpe Se&Hør imorgen... 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Og jeg har adgang til Dolgalleriet, men vet ikke hvem. Tror jeg får kjøpe Se&Hør imorgen... Hvisker du det til meg? Damen driver med flammesluking og rollespill og har tre barn. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Hvisker du det til meg? Damen driver med flammesluking og rollespill og har tre barn. Dette blir mer og mer et mysterium... Jeg skal definitivt få tak i Se&Hør imorgen. For å få tilgang til galleriet, må du nok sende bilde til Bassisten 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Dette blir mer og mer et mysterium... Jeg skal definitivt få tak i Se&Hør imorgen. For å få tilgang til galleriet, må du nok sende bilde til Bassisten Vet ikke om jeg har lyst. Da kommer jeg definitivt ikke til å være anonym lenger. Men egentlig er jeg vel outa nå så vi får se ) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Da fant jeg det...og jammen tror jeg du har rett. Kjente h*n igjen, jeg også. he he, så slipper jeg i det minste å være nysgjerrig, lenger. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Da fant jeg det...og jammen tror jeg du har rett. Kjente h*n igjen, jeg også. he he, så slipper jeg i det minste å være nysgjerrig, lenger. Kan du ikke gi meg ett lite hint om nick? Nysgjerrig jeg. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Å, nå har jeg kjøpt mitt første Se og Hør og jeg kjenner tanta til T.I. LOL, nei så nysgjerrig man er. Faen også, ser ut som om jeg ikke må legge turen innom butikken etterpå jeg også. *nysgjerrig* 0 Siter
amber sun Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Kan du ikke gi meg ett lite hint om nick? Nysgjerrig jeg. Njæ...tror h*n skal få bekrefte det selv. Litt kjipt å være en som røper identiteten, da. Det kan jo hende h*n sier det selv, da. Kjøp se&hør idag da (før de kommer med nytt nr. imorgen), og send bilde av deg til bassisten så du får tilgang til galleriet. Så finner du ut hvem det er 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Njæ...tror h*n skal få bekrefte det selv. Litt kjipt å være en som røper identiteten, da. Det kan jo hende h*n sier det selv, da. Kjøp se&hør idag da (før de kommer med nytt nr. imorgen), og send bilde av deg til bassisten så du får tilgang til galleriet. Så finner du ut hvem det er Hvor mange trøndere er det i det galleriet? 0 Siter
amber sun Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Hvor mange trøndere er det i det galleriet? Trøndere? 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Hvor mange trøndere er det i det galleriet? Hvor mange med tre barn som har blitt skilt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.