Gjest klør meg i hodet Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Skal snart i 50-årslag til en venninne, og hva skal jeg gi? Ja ja jeg vet om vinflaskene, massasjeoljene,bøkene, vinglassene, spatimene osv. Jeg har bare lyst på noen tips som muligens gir meg aha-opplevelser. 0 Siter
nynne Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 noe hun trenger? en god kjøkkenkniv? urtehakker? lekkert fotoalbum? en klokke? god bok? boksjekk? ny dorullholder? nye kjøkkenglass? mugge? vase? vekkeklokke? mobiltelefon? armbånd? øredobber? 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Jeg kjøpte trykkoker til meg selv. Halv pris 890 kr. 0 Siter
annegunn Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Nå er ikke jeg 50 ennå, men jeg ønsker meg blender til bursdagen min. 0 Siter
polly1365380357 Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Hva med et generelt gavekort? Eller en billigflybillett til et sted hun kunne ha lyst til å dra - f.eks å se på en utstilling eller gå på en konsert eller annet? Du får jo billetter helt ned i kr 146 nå (Happy med SASbraathens). 0 Siter
Gjest forslag Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Da vinci-koden, spennende bok! 0 Siter
Gjest slutter å klø meg i hodet Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Hva med et generelt gavekort? Eller en billigflybillett til et sted hun kunne ha lyst til å dra - f.eks å se på en utstilling eller gå på en konsert eller annet? Du får jo billetter helt ned i kr 146 nå (Happy med SASbraathens). Takk for tipset, lyset gikk opp for meg. Jeg inviterer henne på teater eller konsert hvor vi kan gå sammen, men jeg spanderer. En brilliant ide som passer for begge to. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.