Gå til innhold

Gå ut i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest lillajeg
Skrevet

Har lyst å gå på byen, (bor i Oslo), for å sjekke mannfolk. Må sannsynligvis gå alene, går det an..............er det farlig??????? Hvor bør jeg gå????????????????

Skrevet

Det er ikke farlig å gå ut i Oslo men jeg vil ikke anbefale deg å bli med noen hjem så lenge du ikke er sammen med en venninne.

Skrevet

Det er ikke farlig å gå ut i Oslo men jeg vil ikke anbefale deg å bli med noen hjem så lenge du ikke er sammen med en venninne.

Det er nøyaktig det jeg sier til damene også:

"Du får ikke bli med meg hjem med mindre du tar med en venninne".

Skrevet

LOL

Dette var damerådet. Du får ikke bry deg borti dem. Hehe, jeg har aldri møtt noen som har brukt det sjekketrikset.

Skrevet

Det der høres jo litt slitsomt ut. For mitt tilfelle er det som regel slik at damanes venninner tigger og ber på sine knær om at jeg skal ta med dem også. Innimellom gjør jeg det også - jeg er da ikke hjerterå.

".............................."

Gjest ikke prektig
Skrevet

Gå ut alene kan du vel? Drikke litt hjemme og så svaie deg på byn rundt midnatt eller så?

Det er visst flere "100-prosenter" (som de visstnok kalles - 100% sjans/mulighet for å finne noen for kvelden/natta....)

Prøv feks

'Lille' på Frogner,

'Onkel Donald' v/Karl Johan/'Studenten'

eller andre buler langs K-J..

Lykke til!

hehehe... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...