Zarine Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Hei, har søkt og lett på internett men finn ikkje ei fin oppslagsside som enkelt og greit kan fortelje meg kva som er det "ordentlege" namnet på denne forma: Det er ein plan figur: Den er som ein oval, berre spiss i endane; litt sånn mandel-aktig, altså. Eg ergrar meg grønn over at eg ikkje kjem på kva den heiter. Einkvan som kan hjelpe meg? 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Kan det være konveks du er ute etter? 0 Siter
Zarine Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 Kan det være konveks du er ute etter? Nja... Det er jo for så vidt riktig at det er den forma, men blir det brukt som substantiv? Kan ein seie "ein konveks" på same måte som ein kan seie "ein ellipse" eller "ein rombe"? Eller må ein ta til takke med å seie "ein konveks forma figur"? 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Nja... Det er jo for så vidt riktig at det er den forma, men blir det brukt som substantiv? Kan ein seie "ein konveks" på same måte som ein kan seie "ein ellipse" eller "ein rombe"? Eller må ein ta til takke med å seie "ein konveks forma figur"? Hm... Det har du kanskje rett i. Da var jeg ikke til så mye hjelp likevel... :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.