Gjest trønderen Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 jeg har smerter nederst i korsryggen.Smertene varer i 1 min av gangen.Vondt når jeg sitter,ligger,står og går.har ikke feber.har hatt det sånn i 14 dager.Kan det være nyrestein eller noe annet? 0 Siter
Nikki Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 tja..nyrsteinsmerter er gjerne mer langvarig og intense. Men det kan jo være noe "grus" som murrer. Det er i så fall ikke farlig. Nyrestein er ikke farlig å ha, bortsett fra hvis den setter seg fast og sperrer passasjen - men da vil du garantert merke det! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 tja..nyrsteinsmerter er gjerne mer langvarig og intense. Men det kan jo være noe "grus" som murrer. Det er i så fall ikke farlig. Nyrestein er ikke farlig å ha, bortsett fra hvis den setter seg fast og sperrer passasjen - men da vil du garantert merke det! Nei jeg tror ikke du har nyrestein. Jeg har hatt nyrestein flere ganger men aldri hatt vondt i korsryggen. Har fått knust stein i steinknuser også. Har hatt anfall å det skal jeg love deg at det kjennes! Hos meg har det stukket i siden noen ganger alt ettersom hvordan jeg rører på kroppen. Smerter som stråler nedover lysken er også vanlig. Ta med urinprøve til legen,er det blod i urinen er det stor sannsynlighet for at det er nyrestein. 0 Siter
Nikki Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Nei jeg tror ikke du har nyrestein. Jeg har hatt nyrestein flere ganger men aldri hatt vondt i korsryggen. Har fått knust stein i steinknuser også. Har hatt anfall å det skal jeg love deg at det kjennes! Hos meg har det stukket i siden noen ganger alt ettersom hvordan jeg rører på kroppen. Smerter som stråler nedover lysken er også vanlig. Ta med urinprøve til legen,er det blod i urinen er det stor sannsynlighet for at det er nyrestein. huff ja..anfall kjennes. Verre enn å føde barn det! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 huff ja..anfall kjennes. Verre enn å føde barn det! Ja det er sant! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.