Gå til innhold

Egypt

Gjest egypt november 2004 ?

Anbefalte innlegg

Gjest egypt november 2004 ?
Skrevet

Hei

Teller på knappene om vinter ferie i Egypt nærmere bestemt mukadi Bay 40 km fra Hurghada.

Hotellet heter iberotel Mukadi Beach 4+. Noen som har vært der eller ellers i egypt? Jeg lurer på maten og folkene der hvordan er det å feriere der? Mange fraråder meg på grunn av at de kjenner noen som har vært der hvor alle ble matforgiftet, egypterne ikke hyggelige, bare ute etter å lure en etc.

Jeg har enda ikke hørt om noen som IKKE ble matforgiftet der. Glad for både positive og negative kommentarer. Speseilt hyggelig om noen har vært på makadi beach og kan fortelle litt om det.

Gjest Pl@ymaker
Skrevet

Du må huske at det er de negative som forteller mest og høyest! Det gjelder ferier, fødsler, operasjoner og alt annet her i livet!

Høres det sannsymlig ut at mesteparten av alle turistene i Egypt blir matforgiftet? Da tror jeg reisebyråene hadde kuttet reisemålet ganske raskt!

Ikke la negative mennesker ødelegge for deg! Kan fortelle at for noen år siden var familien vår på en gruppereise. En aldeles fantastisk ferie synes vi alle sammen. Da vi kom hjem hørte vi at en annen familie som var med på samme turen hadde fortalt bare dritt om opplegget. Noen mennesker er bare slik. Stakkar dem egentlig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...