Gjest Grumpy Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Er det noen som har XP Home norsk versjon SP1 som husker eller gidder sjekke hva som står først i adressen til Windows Update ( v4 eller v5)? Er v4 oppdatert til v5 hos alle nå? Usikker på om jeg får de riktige oppdateringene, noen som mente v5 bare var lagt ut for engelsk XP... (grunnen til spørsmålet fins i et spørsmål lenger nedi lista her) 0 Siter
Femma Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Jeg sjekket Win Update hos meg nå. Her sto det v5.. Da er det vel her jeg kanskje kan spørre: Ang ServicePack 2 Må/bør jeg ha dette? Mener å ha lest et sted, at Service Pack 2, ikke var helt god?? Tar jeg feil? Jeg har Win XP, engelsk. IE6 0 Siter
citoyen Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Jeg sjekket Win Update hos meg nå. Her sto det v5.. Da er det vel her jeg kanskje kan spørre: Ang ServicePack 2 Må/bør jeg ha dette? Mener å ha lest et sted, at Service Pack 2, ikke var helt god?? Tar jeg feil? Jeg har Win XP, engelsk. IE6 Se svaret mitt til engel nedenfor. 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Jeg sjekket Win Update hos meg nå. Her sto det v5.. Da er det vel her jeg kanskje kan spørre: Ang ServicePack 2 Må/bør jeg ha dette? Mener å ha lest et sted, at Service Pack 2, ikke var helt god?? Tar jeg feil? Jeg har Win XP, engelsk. IE6 jepp det var akkurat det jeg lurte på, du har engelsk XP, men jeg lurte på om v5 også er lagt ut for norsk versjon... 0 Siter
HelgeM Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Windowsupdate for norsk XP-home er v5. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.