Gå til innhold

Har dere fått denne meldingen i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk denne meldingen av en kollega, men vet ikke helt hvor "seriøs" den er.. Poenget er liksom borte hvis bare har fått meldingen.

"I kveld tennes det lys i vinduene over hele verden for å minnes barna som døde i Osezia".

Jeg tenner nok et lys for dem.. Forferdelig....

Skrevet

Det er nok mange som har fått den.

ja jeg gjordet det, kosta gjerne på meg ett par meldinger. Selv om det er telselskapene som tjener på det. det skulle ha vært slik at de pengen gikk de de etterlate i Russland.

Skrevet

Fikk den igår, og vi tente masse lys for hver av de personene som var på festen!

Skrevet

yep. den har jeg fått noen ganger.

jeg skal nok tenne lys jeg også..

skorpionfisken
Skrevet

Seriøs og seriøs, det er vel bare en uskyldig oppfordring.

Jeg fikk den i går.

Men så er det så mørkt her om kveldene at jeg har lys i vinduene uansett, så det blir ikke noe ekstramarkering her...

Skrevet

At de oppfordret alle verden rundt til å tenne lys i vinduet.

Så det skal gjøres i kveld også?

Gjest thetraveller
Skrevet

Ja, fikk den på sms fra søskenbarnet mitt i morges...Har ikke sendt den videre, da.

Skrevet

Så det skal gjøres i kveld også?

Ja tydligvis, men når skal vi tenne for alle de små barna som er drept av russere i Tjetsjenia!? Eller hadde de kanskje en mulighet til å komme unna de!

Skrevet

Ja tydligvis, men når skal vi tenne for alle de små barna som er drept av russere i Tjetsjenia!? Eller hadde de kanskje en mulighet til å komme unna de!

Det er nok ikke jeg som sitter og bestemmer hvem vi skal tenne lys for;o)

Skrevet

Det er nok ikke jeg som sitter og bestemmer hvem vi skal tenne lys for;o)

Nei,det er nok ikke det, men dette viser bare hvor utrolig stor makt media,spesielt tv, har.

Skrevet

Nei,det er nok ikke det, men dette viser bare hvor utrolig stor makt media,spesielt tv, har.

Enig med deg der.

Gjest et barn er et barn var et barn
Skrevet

Vi skulle vel ha tent lys hver eneste kveld, over alle de barna som sulter ihjel, som dør av AIDS, som blir drept av soldater, som blir voldtatt og mishandlet, som blir utnyttet på det groveste, de som aldri får bli født, alle bortgjemte jentebarn i kina osv.

Gjest anderledes nick
Skrevet

Er du Pricilla? Byttet nick for godt nå?

Skrevet

Det er vel en litt spesiell situasjon dette da...? Uten at jeg vil starte en debatt om hvem som har skylden for hva. men alvorlig talt; uansett hvem du er så tar en IKKE unger og babyer som gisler for så å skyte dem i ryggen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...