Maiklive Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 det er noen godt profilerte personer her inne? Som lever et dol liv i all hemmelighet?I såfall må det være godt å være annonym av og til. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Jo takk, det er veldig godt å være anonym.... c',) 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Jo takk, det er veldig godt å være anonym.... c',) Er du en kjendis eller? Er bare nysgjerrig, du behøver i hvert fall ikke si hvem du er, *bare et lite ja eller nei* 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Er du en kjendis eller? Er bare nysgjerrig, du behøver i hvert fall ikke si hvem du er, *bare et lite ja eller nei* c,') Det var meninga mi å gjøre deg nyskjerrig og usikker... 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 c,') Det var meninga mi å gjøre deg nyskjerrig og usikker... Tenk om du var Valgjerd f.eks. hehe, det vet jeg du ikke er da ) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Tenk om du var Valgjerd f.eks. hehe, det vet jeg du ikke er da ) Grøsser og bryter sammen og tilstår... ...at det ikke er mange som ville kjent meg igjen på gata nei... Valgerd, om jeg ikke hadde visst at du fleipet for å skremme meg hadde jeg kommet gjennom skjermen til deg og spyttet!!!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Grøsser og bryter sammen og tilstår... ...at det ikke er mange som ville kjent meg igjen på gata nei... Valgerd, om jeg ikke hadde visst at du fleipet for å skremme meg hadde jeg kommet gjennom skjermen til deg og spyttet!!!! Nå ble jeg virkelig lettet. For hadde du vært henne så hadde jeg følt meg tvunget til å være kjip med deg. Hun er absolutt den verste jeg vet og vi er tydeligvis enige ) Jeg er heller ikke henne da. 0 Siter
soleil Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Nå ble jeg virkelig lettet. For hadde du vært henne så hadde jeg følt meg tvunget til å være kjip med deg. Hun er absolutt den verste jeg vet og vi er tydeligvis enige ) Jeg er heller ikke henne da. Er ikke du hu dama i "God Kveld Norge", da? PS. Jeg er Eli Rygg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Er ikke du hu dama i "God Kveld Norge", da? PS. Jeg er Eli Rygg. Jovisst er jeg det. Eli Rygg, jo kanskje. Har hun slanket seg masse i det siste? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.