Gå til innhold

Det var ikke meningen

Anbefalte innlegg

Gjest faller nå
Skrevet

Jeg forstår at mennesker sikkert kan få for mye hjelp. Og jeg havner kanskje under den kategorien.

I lang tid har jeg prøvd å stole på behandlere at jeg trenger og fortjener all den hjelp jeg får.

Jeg har valgt å la være å ta opp dette med hjemmesykepleien og mer hjelp der.

Jeg vet det finnes mennesker der ute, som trenger atskillig mer hjelp enn det jeg trenger. Og jeg vil minst av alt stå i veien for de.

Jeg kan ikke nekte for at jeg velger bort å spørre om mer hjelp grunnet disse innleggene. Men også fordi jeg i så lang tid selv har tenkt at jeg får for mye hjelp, at andre trenger det mer.

Jeg er 26 år og burde nok klart meg mer alene.

Kanskje er det mer nyttig å spørre venner og familie om hjelp. Men jeg ønsker ikke det. Føler det da ikke lenger blir et venne/familie forhold. Men et forhold basert på en syk og en frisk.

Unnskyld.

faller nå

Gjest faller nå
Skrevet

Dette skulle stått under støtte til hjelp i hverdagen - psykisk syk

Skrevet

Ikke spør venner og kjente om hjelp. De går lei og føler seg utnyttet og resultatet er at de forsvinner.

Prøv å få den hjelpen du trenger, du behøver ikke å være redd for at du får for mye, det har de ikke ressurser til da det budsjettet er skåret helt inn til beinet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...