Gå til innhold

og så er det Robinson igjen da

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg klarer ikke å la være og følge med. La oss håpe at det blir spennende i år så vi realityserieavhengige får noen spennende søndager framover.

Skrevet

Jepp!

Skal nok sitte benket og klar i sofaen om 20 minutter.

Skrevet

Jepp!

Skal nok sitte benket og klar i sofaen om 20 minutter.

Like idiot som meg altså. Vi kommer sikkert til å kose oss. Og så kan alle andre som synes slikt er kjedelig gjøre noe annet i steden.

Skrevet

Like idiot som meg altså. Vi kommer sikkert til å kose oss. Og så kan alle andre som synes slikt er kjedelig gjøre noe annet i steden.

Jeg og skal se!

Mest fordi jeg synes Christer er et lækkert støkke:-)

Spesiellt øynene hans - *smelt*

Skrevet

Jeg og skal se!

Eeeww!!

Også med hestehale da!

*grøss*

Tror du han klarer å ha på tørre klær mens de filmer i år da? Eller i det minste finne klær hvor det syns litt mindre at han svetter som en gærning.

Skrevet

Jeg og skal se!

Han er kjekk da. Og når jeg tenker tilbake på første Robinson hvor han var selveste Riksklysa må jeg le.

Denne gangen er det visst med ei skikkelig heks. Jepp, det blir nok spennende.

Skrevet

Jepp! Gleder meg! :-)

Jeg også. Jeg som til og med har kjøpt se og hør i dag *flau* og har lest om alle deltagerne.

Skrevet

Vi har ikke tv3..

Ah, det var synd. Det var den heksa med og hun ble ikke utstemt. Dette skal nok bli moro framover.

hare1365380455
Skrevet

Ah, det var synd. Det var den heksa med og hun ble ikke utstemt. Dette skal nok bli moro framover.

Er det der j-diva (er det det hun heter?) og Simonsen er med? Virker som om det sendes mye bra på tv3...

Skrevet

Er det der j-diva (er det det hun heter?) og Simonsen er med? Virker som om det sendes mye bra på tv3...

Nei, bare ukjente folk.

Jeg er ikke så glad i tv3 egentlig. Det er 7 minutter reklame hvert 20.minutt så jeg mister helt tråden. Tenk deg å følge med en film da :o(

hare1365380455
Skrevet

Nei, bare ukjente folk.

Jeg er ikke så glad i tv3 egentlig. Det er 7 minutter reklame hvert 20.minutt så jeg mister helt tråden. Tenk deg å følge med en film da :o(

Ja, det høres stress ut.. Du følger med, og så var det reklame igjen...

Skrevet

Ja, det høres stress ut.. Du følger med, og så var det reklame igjen...

Hele tiden. Jeg ser sjelden film der. Da tar jeg den opp på video slik at jeg kan spole over reklamen.

hare1365380455
Skrevet

Hele tiden. Jeg ser sjelden film der. Da tar jeg den opp på video slik at jeg kan spole over reklamen.

Det er forståelig:)

Gjest Loppefrø
Skrevet

Ja, jeg benket meg og trodde jeg skulle se Simonsen og Ole Lukkøye og Diva-dama jeg! Og så var det en annen Robinson!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...