Gå til innhold

Hvilke serier

Anbefalte innlegg

Skrevet

følger dere med på tv?

For min del er det:

* farmen

* cæsar

* 24

*homsepatruljen *motepolitiet

syns det kan bli litt for mye av reality,men må også ha det med meg :)

Skrevet

Ser på tv stort sett hele tida, samtidig som jeg sitter her.

Men, det er to serier som gjør at jeg setter meg inn i stua, og som jeg absolutt vil ha med meg hver uke, og jeg setter de på opptak hvis jeg ikke har mulighet til å se. Og det er Gilmore Girls, og Judging Amy.

Følger med på mye oppussing og reality.

Skrevet

Homsepatruljen, og så Ungkarskvinnen imorgen.. "Farmen".. MEN jeg håper virkelig Beat for Beat begynner snart. OG selvfølgelig "Nytt på Nytt" ser jeg på

Skrevet

Må ha med meg Farmen og nå Robinson. Dessuten er det Judging Amy og den tredje vakten. Cold Case har visst pause.

Skrevet

Homsepatruljen, og så Ungkarskvinnen imorgen.. "Farmen".. MEN jeg håper virkelig Beat for Beat begynner snart. OG selvfølgelig "Nytt på Nytt" ser jeg på

Beat for beat kommer nå til fredag!

Skrevet

Beat for beat kommer nå til fredag!

YES!!!!!! :-) Takk for info :-)))))

Skrevet

Simpsons. Men nå er det stort sett bare episoder jeg har sett 2-5 ganger før opp gjennom årene, så det begrenser seg.

"..........................."

hare1365380455
Skrevet

Ser mye mindre på tv nå enn før. Men liker godt "Gilmore girls", "C.S.I" (las vegas), "Friends" og "Cold case". Så på "Profiler" og "The pretender".

hare1365380455
Skrevet

Ser på tv stort sett hele tida, samtidig som jeg sitter her.

Men, det er to serier som gjør at jeg setter meg inn i stua, og som jeg absolutt vil ha med meg hver uke, og jeg setter de på opptak hvis jeg ikke har mulighet til å se. Og det er Gilmore Girls, og Judging Amy.

Følger med på mye oppussing og reality.

Hadde en periode hvor jeg måtte se oppussingsprogrammer (på f.eks. bbc), og en gang så jeg "Ready, steady, cook" nesten hver dag. Så må jeg ha gått lei... Husker da jeg var gravid sist; da så jeg "House invaders" hver morgen. Måtte få det med meg!

Skrevet

Judging Amy ser jeg alltid på så sant jeg er hjemme. Som regel også Hotel Cæsar.Ja,og så har jeg sett på Nip/Tuck, men den har dessverre pause til "ut på nyåret". Så har jeg begynt å se på den nye lesbeserien på TV3. Har streifet innom Gilmore Girls, men synes replikkvekslingen er i overkant heseblesende. Har også sett litt på Providence, men liker ikke den daue mora med røyken i kjeften som ikke kan holde seg i grava.

Cold Case er topp, og er dypt savnet.

Jeg ser for tida ingen realityserier, men ser fram til 71 grader nord.

Beat for beat og Nytt på nytt regner jeg ikke som serier.

Nestor sin mamma
Skrevet

Jeg ser på"Judging Amy","Homsepatruljen","Cold Case" var skikkelig bra.Det samme er "C.S.I.","Den tredje vakten" de gangene det ikke krasjer med senvakt,"Akutten".

Jeg liker faktisk "Beat for beat" og jeg,synger så det ljomer;=)),kan være glad dere ikke hører!

Prøver å få med "Gilmore Girls","Kongen av Queens" er bare helt krem,da.Usannsynlig morsom!

Sikkert noen jeg har glemt,men det er nok greit,ellers tror dere jeg er HELT tv-slave....

Mvh

Skrevet

tv-slave som jeg er:

friends, hotell cæsar, days of our lives, buffy, ekstrem oppussing, 24, charmed, kongen av queens og andre ting nå og da.

Skrevet

Ser fast: Akutten, Friends, Judging Amy, Homsepatruljen, Sopranos.

Ser av og til: That 70s Show, Simpsons, Gilmore Girls.

Gleder meg til 6 Feet Under er tilbake.

Skrevet

Ser fast: Akutten, Friends, Judging Amy, Homsepatruljen, Sopranos.

Ser av og til: That 70s Show, Simpsons, Gilmore Girls.

Gleder meg til 6 Feet Under er tilbake.

øhm...six feet under begynte igjen fredag, da...

Skrevet

csi og csi miami..

det er stor sett det jeg MÅ få med meg:)

Skrevet

csi og csi miami..

det er stor sett det jeg MÅ få med meg:)

same here...men har abstinens for nye episoder av CSI (Las Vegas) nå, liksom fått stor nok dose av Horatios såre blikk for en stund :) savner Grissom, og Marge!

Gjest GreenIguana
Skrevet

tv-slave som jeg er:

friends, hotell cæsar, days of our lives, buffy, ekstrem oppussing, 24, charmed, kongen av queens og andre ting nå og da.

Tja, Akutten, Charmed, Robinson,Hotel Cæsar, Farmen.

Ellers ser jeg mye på Reality Channel..:-)

Skrevet

same here...men har abstinens for nye episoder av CSI (Las Vegas) nå, liksom fått stor nok dose av Horatios såre blikk for en stund :) savner Grissom, og Marge!

mm, jeg hadde så store abstinenser at jeg lastet dem ned fra internett alle sammen. nå har jeg dem på datamaskinen min, så når jeg ikke har lyst til å støvsuge eller gjøre oppvasken, så setter jeg på en episode csi:)

og ja, las vegas versjonen er bedre.. lurer på hvordan new yprk versjonen blir, men har ikke så store forventninger.. de bør nok være litt forsiktige så de ikke vaner ut konseptet fullstendig.. det blir for mange og det er vell grenser (ett sted..) for hvor mange vinkler de klarer å finne..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...