Gå til innhold

Hvilke serier

Anbefalte innlegg

Skrevet

øhm...six feet under begynte igjen fredag, da...

OK, men da var jeg i bryllup - så jeg gleder meg fremdeles til å se den...

Skrevet

mm, jeg hadde så store abstinenser at jeg lastet dem ned fra internett alle sammen. nå har jeg dem på datamaskinen min, så når jeg ikke har lyst til å støvsuge eller gjøre oppvasken, så setter jeg på en episode csi:)

og ja, las vegas versjonen er bedre.. lurer på hvordan new yprk versjonen blir, men har ikke så store forventninger.. de bør nok være litt forsiktige så de ikke vaner ut konseptet fullstendig.. det blir for mange og det er vell grenser (ett sted..) for hvor mange vinkler de klarer å finne..

Har dere prøvd PC spillene, det er en fin avkobling mens man venter på nye episoder med Grissom.

Skrevet

Har dere prøvd PC spillene, det er en fin avkobling mens man venter på nye episoder med Grissom.

jeg har tenkt på det,og når jeg får "mer tid" skal jeg skaffe meg det spillet. jeg har hørt at det er bra:)

Skrevet

same here...men har abstinens for nye episoder av CSI (Las Vegas) nå, liksom fått stor nok dose av Horatios såre blikk for en stund :) savner Grissom, og Marge!

og han Greg som jobber i dna-laben ;)

Skrevet

Jeg prøver å få med meg CSI, men jeg er håpløst elendig på å huske når det sendes. Så det blir litt tilfeldig. Så lurer jeg på om jeg skal følge med på Robinson-ekspedisjonen i år også? Men fikk kun sett slutten i går.

Skrevet

24 er vel den eneste serien jeg må ha med meg for tida. Men når nye "Friends" episoder kommer, skal jeg se dem.

Ellers: Lykkelig over at "Nytt på nytt" er tilbake :-)

Skrevet

Judging Amy, Akutten, Stingers, Først&Sist (som regel), Robinson, av og til Farmen (men det passer dårlig med legging av barn), av og til Gilmore Girls, Friends.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...