Gjest malun Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 øhm...six feet under begynte igjen fredag, da... OK, men da var jeg i bryllup - så jeg gleder meg fremdeles til å se den... 0 Siter
ferry Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 mm, jeg hadde så store abstinenser at jeg lastet dem ned fra internett alle sammen. nå har jeg dem på datamaskinen min, så når jeg ikke har lyst til å støvsuge eller gjøre oppvasken, så setter jeg på en episode csi:) og ja, las vegas versjonen er bedre.. lurer på hvordan new yprk versjonen blir, men har ikke så store forventninger.. de bør nok være litt forsiktige så de ikke vaner ut konseptet fullstendig.. det blir for mange og det er vell grenser (ett sted..) for hvor mange vinkler de klarer å finne.. Har dere prøvd PC spillene, det er en fin avkobling mens man venter på nye episoder med Grissom. 0 Siter
AvaAdore Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Har dere prøvd PC spillene, det er en fin avkobling mens man venter på nye episoder med Grissom. jeg har tenkt på det,og når jeg får "mer tid" skal jeg skaffe meg det spillet. jeg har hørt at det er bra:) 0 Siter
AvaAdore Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 same here...men har abstinens for nye episoder av CSI (Las Vegas) nå, liksom fått stor nok dose av Horatios såre blikk for en stund savner Grissom, og Marge! og han Greg som jobber i dna-laben 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg prøver å få med meg CSI, men jeg er håpløst elendig på å huske når det sendes. Så det blir litt tilfeldig. Så lurer jeg på om jeg skal følge med på Robinson-ekspedisjonen i år også? Men fikk kun sett slutten i går. 0 Siter
KaVa Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 24 er vel den eneste serien jeg må ha med meg for tida. Men når nye "Friends" episoder kommer, skal jeg se dem. Ellers: Lykkelig over at "Nytt på nytt" er tilbake :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Judging Amy, Akutten, Stingers, Først&Sist (som regel), Robinson, av og til Farmen (men det passer dårlig med legging av barn), av og til Gilmore Girls, Friends. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.