Gjest enda et spm. Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Alle tallene som kan være fasit (ikke alle kan det!) er like til en hver tid. Hvordan vet de hvilke tall som skal være fasit da? 0 Siter
Prozak Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Kan du forklare hvordan den funker? Hvis du vet det. Sikkert noen andre her som kan det bedre enn meg. "............................." 0 Siter
Prozak Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg var ikke klar over at det var en klassiker, ei heller i nærheten. Dog er det er tydelig at så snart det kommer tall inn i bildet blir de fleste grepet av hjelpesløshet, selv om systemet er enkelt. Jeg mente at det var en variant av en klassiker. Har aldri sett akkurat denne før, men det finnes flere andre som fungerer på samme måte. "............................" 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Hvordan vet de hvilke tall som skal være fasit da? Det er kun noen av tallene som _kan_ være fasit her. f.eks. kan 9 være fasit. (11 - 1+1 = 9) Og 18 kan være det. Men ikke de fleste andre tallene... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.