Gå til innhold

grete roede

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei. Har et spørsmål til dere som har gått på grete roede kurs. jeg ser at dere ofte skriver om "kosemerker". Hva går det ut på, og hvor ofte kan man bruke dem?

Gjest milli-mi
Skrevet

hver uke har du 350 kcal ekstra som du kan bruke til hva du vil.Så enkelt er det.Det er dog ikke særlig mye.

Gjest viktig spm
Skrevet

hver uke har du 350 kcal ekstra som du kan bruke til hva du vil.Så enkelt er det.Det er dog ikke særlig mye.

hvor mye sjokolade blir det

Skrevet

100 g melkesjokolade er ca. 510 kcal, så det er vel omtrent en 2/3 sånn en da. Ikke mye.

Skrevet

Jeg var mest interessert i rødvin. Og fikk beskjed om at det var en flaske minus ett glass!

Gjest milli-mi
Skrevet

Hei,Hei.

Så du er blant dem.... jeg har gått på 3 kurs,og har 3 slike røde bøker.Men har klart å holde vekta etter det tredje kurset i over et år.Bank i bordet.Men jeg var blant dem som utvidet lørdagsmiddagen med kosemerkene.Hvert kurs hadde noen som var desperat etter sjokolade, og da mener jeg DESPERAT.For min egen del fant jeg ut at jeg måtte konsentrere meg om andre gleder i livet enn mat når jeg gikk på kurs,for det er ganske kjedelig,samme hva folk sier.Spesielt tredje gangen.Men man kan ikke gi opp heller.Lykke til alle som skal til pers.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...