Gå til innhold

Hva slags mat er det mest jern i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er det som tærer så hardt på tenna i floradix, som gjør at det tilsvarer mange liter brus da?? *veldig nysgjerrig nå*

Vet ikke jeg. Men vi ga minstemann Floradix og han hadde ikke emalje igjen etter et halvt år enda vi pusset tennene hans og han fikk fluor.

Det var ganske skremmende men det var tannlegen som forsto at det var Floradixen.

Skrevet

Brunost og leverpostei.....til brødmaten ihvertfall!

Du vet at vanlig brunost ikke lenger er tilsatt jern? Kun Litago har jerntilskudd nå. Det ble forbudt å tilsette jern i vanlig brunost i 2001. Se mitt svar til "Jern" lenger ned i tråden.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Vet ikke jeg. Men vi ga minstemann Floradix og han hadde ikke emalje igjen etter et halvt år enda vi pusset tennene hans og han fikk fluor.

Det var ganske skremmende men det var tannlegen som forsto at det var Floradixen.

pussig..hvis du leser på hva den inneholder! Stoler du på tannlegen din, da... hvis ikke kan du låne min, han er ganske kjekk og veldig sympatisk ;)

Skrevet

pussig..hvis du leser på hva den inneholder! Stoler du på tannlegen din, da... hvis ikke kan du låne min, han er ganske kjekk og veldig sympatisk ;)

I det tilfelle stoler jeg på tannlegen. De tennene han hadde fått etter Floradixkuren var helt fine, de andre var helt råtne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...