AvaAdore Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 jeg husker at det var anonnse bak på et hjemmet eller allers eller noe slikt da jeg satt hjemme hos mamma ved kjøkkenbordet.. det er vell.. 5- 6 år siden..jeg tenkte ikke no over det før jeg ble gravid og søkte etter et sted der jeg fikk svar på alle mine spørsmål. og det fannt jeg:) hvordan endte du opp her? 0 Siter
Soria Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg søkte på et eller annet og havnet her. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg hadde fått barn med ICSI og kjente ikke og hadde ikke hørt om noen så jeg søkte på det nettet og havnet på doktoronline. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg hørte først om DOL ved påsketider i år, når den offisielle lokalidioten her i Odalen drakk seg full og begynte å ralle i vei om enkelte nick på en nettside han kalte for DOL. Så jeg følte jeg måtte sjekke ut om verden var så tid de grader gal som the local idiot påsto. Den visste seg å være det. 0 Siter
fresja Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 En venninne nevnte at sønnen hadde stillt spørsmål her da en i familien var syk. Ca. 5 år siden. 0 Siter
Gjest Iznowgood_the_real Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg søkte etter informasjon om adopsjon, og på en nettside var det link til Doktoronline. Dette var i 2001... 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg dumpet innom litt tilfeldig, tror jeg søkte etter noe informasjon om barnesykdommer. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg søkte etter informasjon om adopsjon, og på en nettside var det link til Doktoronline. Dette var i 2001... Søkte også om informasjon om adopsjon og fant en link til DOL på en av adopsjonssidene. Dette var i desember-00. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg fant noe reklame på sidene til Dagbladet. En gang i tidenes morgen... 0 Siter
Gjest der var det Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Fant det fra startsiden.no en gang jeg surfet. 0 Siter
annegunn Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Ble tipset av en venninne da hun var gravid med førstemann. Det var høsten -99. Men det er først i det siste jeg har vært særlig aktiv. 0 Siter
Lucretia Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Min søster anbefalte meg dol i 98. Det var da hun var gravid (eller nettopp hadde født, husker ikke). Jeg var bare 15 år da, og syntes ikke doktoronline hørtes intrs ut.. før søster nevnte ungdomsforumet hehe. 0 Siter
Zarine Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Hugsar no ikkje dét no, vel, 4 1/2 år etter...! Var sikkert ein link i ein eller annan portal av noko slag, tenker eg. Forumet for gravide var min første stopp, i alle fall. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg rotet meg inn hit mens jeg var gravid, våren 2000. Var egentlig inne på barnimagen.com, og der ble dol nevnt. Veien var kort - og jeg så meg aldri tilbake. 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Husker ikke hvordan jeg fant frem hit,men begynnte å dole her da jeg gikk gravid med sistemann i 2001. 0 Siter
mAd Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Baksida av Allers her og Søstera mi og mannen hennes hadde en "stor" krangel pågående om hvorvidt det var farlig for ungen hennes å sove i vippestolen noen timer om dagen, og da søkte vi til dol for hjelp. Dette er vel nesten sju år siden, og jeg har vært her siden 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.