Gå til innhold

FU: hvem fortalte deg om doktoronline?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg husker at det var anonnse bak på et hjemmet eller allers eller noe slikt da jeg satt hjemme hos mamma ved kjøkkenbordet.. det er vell.. 5- 6 år siden..jeg tenkte ikke no over det før jeg ble gravid og søkte etter et sted der jeg fikk svar på alle mine spørsmål.

og det fannt jeg:)

hvordan endte du opp her?:)

Skrevet

Jeg hadde fått barn med ICSI og kjente ikke og hadde ikke hørt om noen så jeg søkte på det nettet og havnet på doktoronline.

Skrevet

Jeg hørte først om DOL ved påsketider i år, når den offisielle lokalidioten her i Odalen drakk seg full og begynte å ralle i vei om enkelte nick på en nettside han kalte for DOL.

Så jeg følte jeg måtte sjekke ut om verden var så tid de grader gal som the local idiot påsto.

Den visste seg å være det.

Skrevet

En venninne nevnte at sønnen hadde stillt spørsmål her da en i familien var syk. Ca. 5 år siden.

Gjest Iznowgood_the_real
Skrevet

Jeg søkte etter informasjon om adopsjon, og på en nettside var det link til Doktoronline. Dette var i 2001...

Skrevet

Jeg dumpet innom litt tilfeldig, tror jeg søkte etter noe informasjon om barnesykdommer.

Skrevet

Jeg søkte etter informasjon om adopsjon, og på en nettside var det link til Doktoronline. Dette var i 2001...

Søkte også om informasjon om adopsjon og fant en link til DOL på en av adopsjonssidene. Dette var i desember-00.

Skrevet

Jeg fant noe reklame på sidene til Dagbladet. En gang i tidenes morgen...

Gjest der var det
Skrevet

Fant det fra startsiden.no en gang jeg surfet.

Skrevet

Ble tipset av en venninne da hun var gravid med førstemann. Det var høsten -99. Men det er først i det siste jeg har vært særlig aktiv.

Skrevet

Min søster anbefalte meg dol i 98. Det var da hun var gravid (eller nettopp hadde født, husker ikke). Jeg var bare 15 år da, og syntes ikke doktoronline hørtes intrs ut.. før søster nevnte ungdomsforumet hehe.

Skrevet

Hugsar no ikkje dét no, vel, 4 1/2 år etter...!

Var sikkert ein link i ein eller annan portal av noko slag, tenker eg. Forumet for gravide var min første stopp, i alle fall.

Skrevet

Jeg rotet meg inn hit mens jeg var gravid, våren 2000.

Var egentlig inne på barnimagen.com, og der ble dol nevnt.

Veien var kort - og jeg så meg aldri tilbake.

Skrevet

Husker ikke hvordan jeg fant frem hit,men begynnte å dole her da jeg gikk gravid med sistemann i 2001.

Skrevet

Baksida av Allers her og ;)

Søstera mi og mannen hennes hadde en "stor" krangel pågående om hvorvidt det var farlig for ungen hennes å sove i vippestolen noen timer om dagen, og da søkte vi til dol for hjelp. Dette er vel nesten sju år siden, og jeg har vært her siden :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...