Gå til innhold

Hva er bakdelen med dette?

Anbefalte innlegg

Gjest camilla`n
Skrevet

Her har du en artig mulighet for å tjene litt ekstra penger. Motta 3-4 reklmae mld pr/dag og få 1 kr for hver av dem. I tillegg får du 25 øre for alle mld de du verver mottar, og for de de verver osv. Dvs at hvis du verver 10og de verver 10 så vil du ha en inntekt på ca 200.000 i året. Det koster 1 kr å bli med, og du kan melde deg ut..Send "smart start" 9........ til 1932. De du verver skal skrive ditt nr istede for mitt..

Dette høres jo super flott ut, men det må vel være en eller annen bakdel med det? Noen med erfaringer?

Skrevet

Det der leste jeg nettopp noe om i VG tror jeg...

Men jeg tenkte nå; kanskje man får betaling i tellerskritt?

skorpionfisken
Skrevet

En bakdel er det du har innafor buksa di, det som er skiller ryggen fra lårene....

En ulempe derimot....

Skrevet

Det er vel abre juks? Sånn kjedebrev greie for å lure godtroende folk.. Blir som et slags "virus" som fylle systemet..

Bente831365380491
Skrevet

Koster det ikke noe pr uke å være med der da??? 30kr eller noe sånt?

Gjest tips her
Skrevet

Har hørt om sånt pyramidespill på telefonen. Bare drit, ikke bli med!!

Skrevet

En bakdel er det du har innafor buksa di, det som er skiller ryggen fra lårene....

En ulempe derimot....

Bakdel er faktisk helt legalt å bruke i stedet for ulempe nå.....

skorpionfisken
Skrevet

Hm, tusler ut for å kvele norsklærern....

Skrevet

Ok, men det høres fullstendig absurd ut.

Ikke mer absurd enn "fordeler"

Skrevet

Tuller du?

Jeg tenker også automatisk på rompa når jeg leser om fordeler og bakdeler.

Skrevet

Det er vel abre juks? Sånn kjedebrev greie for å lure godtroende folk.. Blir som et slags "virus" som fylle systemet..

http://www.smart-sms.no/

Ser ganske seriøst ut synes jeg.

Skrevet

http://www.smart-sms.no/

Ser ganske seriøst ut synes jeg.

Enhver kan da lage en hjemmeside og få hva som helst til å se seriøst ut.

"Virker det for godt til å være sant, så er det for godt til å være sant" syns jeg er et godt motto. Mottoet viser seg også å være av den typen som det ligger svært mye sannhet i.

Det man gjerne skal være klar over er at problemet oftest ligger i å få vervet nok folk. Langt færre går på sånt enn de som lar seg lure i utgangspunktet tenker.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hadde noen forsøkt å verve meg til å motta reklame på mobilen hadde jeg kaldkvælt vedkommende! >:-D

Gjest tull og tøys som alle andre pyramider
Skrevet

Den SMS-meldingen florerer nå :o(. Skjønner ikke helt hvordan det fungerer, for de spør jo ikke etter hvilke konto pengene skal inn på engang ....

Du blir nok ikke så rik.

Skrevet

Ikke mer absurd enn "fordeler"

Det tror jeg ikke du mener.

Tror faktisk jeg begynner å erstatte fordeler med lemper. Det må vel da kunne aksepteres som det motsatte av ulemper?;-)

Skrevet

Enhver kan da lage en hjemmeside og få hva som helst til å se seriøst ut.

"Virker det for godt til å være sant, så er det for godt til å være sant" syns jeg er et godt motto. Mottoet viser seg også å være av den typen som det ligger svært mye sannhet i.

Det man gjerne skal være klar over er at problemet oftest ligger i å få vervet nok folk. Langt færre går på sånt enn de som lar seg lure i utgangspunktet tenker.

Det er vel ikke mer "for godt til å være sant" enn f.eks. directmedia, som betaler deg for å trykke på en link i en mail som blir sendt ut jevnlig... Og directmedia er seriøse, det vet jeg.

Skrevet

Det tror jeg ikke du mener.

Tror faktisk jeg begynner å erstatte fordeler med lemper. Det må vel da kunne aksepteres som det motsatte av ulemper?;-)

Jo, det mener jeg. Hvis du tenker over det er fordeler et like pussig ord som bakdeler.

Jeg slår gjerne et slag for ord som lemper og hyrer :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...