Gå til innhold

Skjørt eller jeans på date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinne, midt i 30-åra, normalt slank, hva har jeg på meg på en date - jeans som fremhever rumpa eller et mykt, kvinnelig skjørt som går like over knærne?

skorpionfisken
Skrevet

Ta det du føler deg mest vel i du, da er du finest.

Skrevet

Ta det du liker best, ganske enkelt :-)

Eventuelt det som er lettest å vrange av seg ;-)

Skrevet

Oi her skjer det ting...har "handyman" bedt ut på date nå :) Jeg ville satset på skjørt jeg - men så er jeg tilhenger av litt pynting. Selv om du har på skjørt så behøver det ikke bli for pyntet - det kommer jo ann på tilbehøret!

Skrevet

Ta det du føler deg mest vel i du, da er du finest.

Tror jeg går for jeansen jeg, selv om skjørtet er lettere å vrenge av seg. ;o)

Skrevet

Om rumpa er fin (dvs. med "sprett", he he)så tar du jeans. Og frescher opp med litt kult tilbehør. Eller så tar du skjørtet og "toner" det ned litt for at det ikke virker for pyntet.

Litt nysgjerrig.... Hvem av dem er den heldige ;-) ???

Skrevet

Kommer helt an på rumpe, lår, legger - kroppen generelt, samt hva du føler deg vel i.

Det er ikke sånn at det blir noe på deg om du går i skjørt, og itte no' sex om du velger jeans, eller omvendt.

Skrevet

Om rumpa er fin (dvs. med "sprett", he he)så tar du jeans. Og frescher opp med litt kult tilbehør. Eller så tar du skjørtet og "toner" det ned litt for at det ikke virker for pyntet.

Litt nysgjerrig.... Hvem av dem er den heldige ;-) ???

;o)

hare1365380455
Skrevet

Jeg ville valgt jeans. (Hvem skal du ut med....?)

Skrevet

Jeg ville valgt jeans. (Hvem skal du ut med....?)

*Hehe* Det er ikke alt man sier på DOL heller... ;o)

Skrevet

Du går selvfølgelig med det du trives best i, begge deler lar seg vel fjerne uten alt for mye strev ;-)

Kos deg!!!!!!

Skrevet

Grrrrrr ;-)

hare1365380455
Skrevet

Ok, da:) Kos deg!! I kveld?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Tror jeg går for jeansen jeg, selv om skjørtet er lettere å vrenge av seg. ;o)

blir det så heftig på date'ene dine? *lol*

Skrevet

blir det så heftig på date'ene dine? *lol*

Ikke godt å vite det vet du! :o) Er man 36 så gidder man ikke gå rundt grøten i det uendelige...

Skrevet

Ikke godt å vite det vet du! :o) Er man 36 så gidder man ikke gå rundt grøten i det uendelige...

He-he.. Go for it!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...