Gjest Mariaaah Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Den brusen... Er det INGEN som selger den lenger??? 0 Siter
sjakktrekk Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Husker ikke hvilken butikk, men vi har den fortsatt i Drammen ihvertfall... Så den senest på lørdag... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Hvilken brus er det (smak)? Tror ikke jeg har hørt om den... 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg husker den. Men har ikke sett den i butikkene på årevis. Jeg kan huske siste gang jeg drakk shio med appelsin, da var jeg på sykehuset for å føde i -97. 0 Siter
Lucretia Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jo!!! Jeg fant den på Ica på storo senteret i Oslo. Har ikke handlet der på noen måneder nå, men der hadde de Shio fersken (den beste)! Jeg har også savnet den enormt. Takk for påminnelsen, tusler kanskje en tur ut til Storo snart... 0 Siter
Zarine Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Shio, ja! Hugsar den med sakn og vemod! Eg meiner å tru at eg las i eit Dagbladet Magasinet for nokre månader sidan... (om det no ikkje var i fjor, tida går så fort) at dette var eitt av dei produkta som ikkje slo an i Noreg, forundrar meg litt at sjakktrekk da får kjøpt den på butikken framleis. Hmmmmm... *Eg* har ikkje sett spor av den, dessverre, for eg syns den var god. Mindre søt og mindre bobler, akkurat som eg vil ha den! Den lever i beste velgåande i Sverige, forresten, med mange gode smaker. Litt meget overflatisk detektivarbeid har ført meg til å tru at det var marknadsført av Ringnes i si tid (det er eit Carlsberg-produkt i Sverige i alle fall, og det er Ringnes som har Carlsberg her i Noreg så vidt eg forstår. Svenske Carlsbergs Zingo er forøvrig det same som Solo). Du kan jo kontakte forbrukarkontakten i Ringnes og spørje? -> http://www.ringnes.no/ så kan du ringe grønt nummer eller maile. 0 Siter
tiliti Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Elsker shio. Kjøper den på svinesund og på meny. Men de har sluttet med 1,5l flasker ;( Burde jo slå an bedre i disse anti-sukker-dager, enn den-gang-da. 0 Siter
tiliti Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Hvilken brus er det (smak)? Tror ikke jeg har hørt om den... Masse smaker, naturlig smak og mindre sukker. (men ikke kunstige søtstoffer) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Ikke noe stort savn heller ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.