Gå til innhold

Mistet

Gjest Wonderera

Anbefalte innlegg

Gjest Wonderera
Skrevet

Mister du penger, mister du ingen ting.

Mister du æren, mister du meget.

Mister du håpet, mister du alt.

Hva mister man æren av? Hva gjør at man får ære? Hvorfor mister man meget hvis man mister æren?

Lurer litt på dette for ting har skjedd i mitt liv som har gjort at mennesker forholder seg annerledes til meg. Har jeg mistet æren, tro?

Kan noen tegne og fortelle? :-)

På forhånd takk!

Gjest this is a signature
Skrevet

Ære kan vel kombineres med suksess..Det å føle seg beæret, er vel å føle seg vellykket.

Eller å ha et godt forhold til mennesker du respekterer, er også ære.

Gjest this is a signature
Skrevet

Hvordan føler du at folk forholder seg annerledes til deg?

Kanskje det er du som har forandret deg, og derfor folk ter seg annerledes ift. deg?

Gjest Loppefrø
Skrevet

Ære kan vel kombineres med suksess..Det å føle seg beæret, er vel å føle seg vellykket.

Eller å ha et godt forhold til mennesker du respekterer, er også ære.

Jeg forbinder ikke ære med suksess, men heller med gode handlinger. Å gjøre noe for andre, vise uselviskhet. Å rydde opp i gale ting en har gjort ved å be om unnskyldning selv om det kanskje er flaut.

Å kjøre på en bil og ikke melde ifra er ikke en ærbar (noe som heter de forresten....) handling for å si det slik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...