Gjest pusse opp Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Har lyst til og pusse opp stua. Vil ha en lys farge til veggene.Syns eggeskall farge er fint? Hva syns dere om den fargen? Andre farger som ligner på denne,som er fin? Har lys parkett og furu møbler. 0 Siter
KaVa Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 "Never" og "Bark" er pene, lyse og nøytrale farger. "Caffe latte" er også fin. mvh 0 Siter
Gjest de er jo så like Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg har pepperrot i stue, kjøkken og gang. Er fornøyd med den fargen. Det er så mange eggeskallfarger at en går seg vill i mengden, og jeg klarer neste ikke å se forskjell på fargene. 0 Siter
Gjest pusse opp Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 hjelp...er det mange forskjellige farger av eggeskall? og jeg som trudde det kun var en:( 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 hjelp...er det mange forskjellige farger av eggeskall? og jeg som trudde det kun var en:( Noen går mot rød og noen mot gult, noen er varme og noen er kalde. ) 0 Siter
Gjest pusse opp Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Noen går mot rød og noen mot gult, noen er varme og noen er kalde. ) Vet du om hvem som går mot gul? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Vet du om hvem som går mot gul? Spør i faghandelen, de kan som regel sakene sine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.