scindapsus Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Skal ha en lys beige, nesten naturhvit farge på veggene.. lurer på hvilket gulv jeg skal legge. Av visse grunner kan jeg ikke legge klikkgulv, og vil ikke ha vegg-til-vegg teppe, dermed gjenstår belegg. Har lyst på noe som ser ut som stein eller fliser.. (Vil ikke ha sånn "standard" tre-imitasjon). Hvor vanlig er det å ha stein/flisebelegg i en stue? Har til nå ikke sett noen som har hatt det. Tips, noen? 0 Siter
Gjest josefine 1 Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Vi har "flis"-belegg i gangene våre og jeg er veldig fornøyd. Har en bror som har klikk-klakk flisegulv i stue og på kjøkken, stilig. 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Vi har "flis"-belegg i gangene våre og jeg er veldig fornøyd. Har en bror som har klikk-klakk flisegulv i stue og på kjøkken, stilig. Vi har store lyse fliser i stua. Det er veldig fint! 0 Siter
puttelull Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Kan ikke gi så mange tips, men jeg har flere venner med fliser i stua. Ja, det er fint, men fyyyy så kaldt! Og vanskelig å få vaska ordentlig rent, da gitt! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Skal du ha fliser må du ha varmekabler også. 0 Siter
scindapsus Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 Skal du ha fliser må du ha varmekabler også. jeg tenkte mer i retning av flise-imitasjon i form av belegg.. ekte fliser har jeg desverre ikke råd til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.