Gå til innhold

Er det ikke merkelig at folk man ikke kjenner..

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signatur
Skrevet

.. blir gode venner når man drikker? Og så når man ser dem igjen vet man ikke om man skal si hei eller styre unna (om man kan). Flaut.

Gjest en mister jo mange hemninger i fylla
Skrevet

Jo det er rart, en gjør MYE rart i fylla som en aldri ville ha gjort ellers.

Skrevet

Jeg er ikke mer venn med folk i fylla enn ellers. Men i fjortis tiden var jeg vel det som alle andre.

Gjest Loppefrø
Skrevet

Jeg blir like fort venner med folk når jeg ikke drikker jeg heldigvis. Men jeg hilser da på folk jeg har truffet i fylla også faktisk. Hvis jeg husker dem da!

;-)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

God grunn til ikke å drikke :)

I noen sammenheng er det en fordel at folk blir mer tolerante og avslappede. Selv om det skyldes et glass vin eller to-tre. Det er ikke nødvendigvis usanne sider vi viser da.

Jeg snakker ikke om rotbløyte, eller hva det heter (driver ikke med det, så der har jeg ikke erfa.)

Gjest ikke signatur
Skrevet

Jeg blir like fort venner med folk når jeg ikke drikker jeg heldigvis. Men jeg hilser da på folk jeg har truffet i fylla også faktisk. Hvis jeg husker dem da!

;-)

Flaut når noen hilser og du ikke vet hvem det er.. Og til en fyr hadde jeg visst snakket om sexlivet til meg og mannen (mangelen på sex..). Flaut!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...