Gjest ikke signatur Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 .. blir gode venner når man drikker? Og så når man ser dem igjen vet man ikke om man skal si hei eller styre unna (om man kan). Flaut. 0 Siter
Gjest en mister jo mange hemninger i fylla Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jo det er rart, en gjør MYE rart i fylla som en aldri ville ha gjort ellers. 0 Siter
Gjest blåklokka Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 God grunn til ikke å drikke 0 Siter
Gjest uffdatu Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg er ikke mer venn med folk i fylla enn ellers. Men i fjortis tiden var jeg vel det som alle andre. 0 Siter
Gjest Loppefrø Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg blir like fort venner med folk når jeg ikke drikker jeg heldigvis. Men jeg hilser da på folk jeg har truffet i fylla også faktisk. Hvis jeg husker dem da! ;-) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 God grunn til ikke å drikke I noen sammenheng er det en fordel at folk blir mer tolerante og avslappede. Selv om det skyldes et glass vin eller to-tre. Det er ikke nødvendigvis usanne sider vi viser da. Jeg snakker ikke om rotbløyte, eller hva det heter (driver ikke med det, så der har jeg ikke erfa.) 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Jeg blir like fort venner med folk når jeg ikke drikker jeg heldigvis. Men jeg hilser da på folk jeg har truffet i fylla også faktisk. Hvis jeg husker dem da! ;-) Flaut når noen hilser og du ikke vet hvem det er.. Og til en fyr hadde jeg visst snakket om sexlivet til meg og mannen (mangelen på sex..). Flaut!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.