Gå til innhold

Hva er en antropolog?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra Caplex:

"antropologi, læren om mennesket, brukt om studiet av fremmede folkeslag og deres kultur. Senere utvidet til generelt studium av samfunn og kultur, → sosialantropologi."

Skrevet

Fra Caplex:

"antropologi, læren om mennesket, brukt om studiet av fremmede folkeslag og deres kultur. Senere utvidet til generelt studium av samfunn og kultur, → sosialantropologi."

Har skikkelig lyst til å studere det.

Kan noen jukse meg gjennom ex. phil og fac?

Skrevet

Har skikkelig lyst til å studere det.

Kan noen jukse meg gjennom ex. phil og fac?

Det skulle jeg ønske jeg kunne gjøre og:(

Går det nå, og ex.phil er mega dritt... ex.fac er mye bedre:)

Sos.ant er kjempe spennenede og kan vel brukes til det meste... jeg vil FORSKE:)

Skrevet

Det skulle jeg ønske jeg kunne gjøre og:(

Går det nå, og ex.phil er mega dritt... ex.fac er mye bedre:)

Sos.ant er kjempe spennenede og kan vel brukes til det meste... jeg vil FORSKE:)

Jeg vil vite :-((

Hater Blindern og at jeg ikke fiksa det den gangen. Da hadde jeg nemlig vært noe veeldig stort i dag, ser du. Jada, du skulle bare visst, du!

*æ kan drømme*

Skrevet

Jeg vil vite :-((

Hater Blindern og at jeg ikke fiksa det den gangen. Da hadde jeg nemlig vært noe veeldig stort i dag, ser du. Jada, du skulle bare visst, du!

*æ kan drømme*

Ex. phil er drit kjedelig:(

Det tar nesten lysten fra alle studentene, ingen som skjønner hva dette har med utdanninga å gjøre... de fleste har fått det meste inn med morsmelka... og for å si det på den måten, den gamle lærdommen har absolutt ikke noe med nåtiden å gjøre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...