Gjest Grumpy Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Fra Caplex: "antropologi, læren om mennesket, brukt om studiet av fremmede folkeslag og deres kultur. Senere utvidet til generelt studium av samfunn og kultur, → sosialantropologi." 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Fra Caplex: "antropologi, læren om mennesket, brukt om studiet av fremmede folkeslag og deres kultur. Senere utvidet til generelt studium av samfunn og kultur, → sosialantropologi." Har skikkelig lyst til å studere det. Kan noen jukse meg gjennom ex. phil og fac? 0 Siter
Mistera Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Har skikkelig lyst til å studere det. Kan noen jukse meg gjennom ex. phil og fac? Det skulle jeg ønske jeg kunne gjøre og:( Går det nå, og ex.phil er mega dritt... ex.fac er mye bedre:) Sos.ant er kjempe spennenede og kan vel brukes til det meste... jeg vil FORSKE:) 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Det skulle jeg ønske jeg kunne gjøre og:( Går det nå, og ex.phil er mega dritt... ex.fac er mye bedre:) Sos.ant er kjempe spennenede og kan vel brukes til det meste... jeg vil FORSKE:) Jeg vil vite :-(( Hater Blindern og at jeg ikke fiksa det den gangen. Da hadde jeg nemlig vært noe veeldig stort i dag, ser du. Jada, du skulle bare visst, du! *æ kan drømme* 0 Siter
Mistera Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg vil vite :-(( Hater Blindern og at jeg ikke fiksa det den gangen. Da hadde jeg nemlig vært noe veeldig stort i dag, ser du. Jada, du skulle bare visst, du! *æ kan drømme* Ex. phil er drit kjedelig:( Det tar nesten lysten fra alle studentene, ingen som skjønner hva dette har med utdanninga å gjøre... de fleste har fått det meste inn med morsmelka... og for å si det på den måten, den gamle lærdommen har absolutt ikke noe med nåtiden å gjøre... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.