Gjest Big Mac Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=243584 Tenk om vi fikk noe sånt i norge - hvem skulle i så fall det ha vært? 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Siv Jensen Det var også min første innskytelse, men det forutsetter jo at FrP kommer i regjering, og det vil vi jo ikke, vil vi vel? 0 Siter
serendipity Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Det var også min første innskytelse, men det forutsetter jo at FrP kommer i regjering, og det vil vi jo ikke, vil vi vel? Vil vi ikke ;-) ??... Nei, det er jo bare for harry, uopplyst middelklasse med grilldress og campingvogn... ;-) 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Det er i hvert fall tiltrengt. Inngrodde par og ikke minst folk som belaster samfunnet med barn - for ikke å snakke om belaster barn med samfunnet - har parasittert på oss som driver med verdiskapning lenge nok. 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 det burde ikke vært nødvendig hvis BFD og FIN hadde vært seg sitt ansvar bevisst overfor enmannshusholdningene og klart å lage differensierte avgiftssystemer og låneordninger tilrettelagt for enslige voksne i jobb, altså ikke klienter, men normale folk som blir økonomiske tapere bare fordi man kun har en inntekt, ikke to. 0 Siter
MsSophie Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Vil vi ikke ;-) ??... Nei, det er jo bare for harry, uopplyst middelklasse med grilldress og campingvogn... ;-) ...du glemte taxi-sjåførene! 0 Siter
Zarine Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Pøh! >>>- Trenger vi en idrettsminister, trenger vi vel også en singelminister, sier Mona Lundin til Aftonbladet. Er det no så sikkert at ein EIGENTLEG treng idrettsministeren, da ;-) >>>Lundin ønsker seg totalforbud på kvantumsrabatt på matvarer. - Jeg som enslig kan ikke benytte meg av kvantumsrabatten og for eksempel kjøpe to pølsepakker i gangen. Kva er det for idioti??? Skal det gå ut over oss som HAR behov for kvantumsrabatt at HO ikkje kan kjøpe to pakker pølser og fryse ned den eine?? Prøver å halde meg frå å seie noko stygt om svenskar her i huset, men dette er no teit. Kven som skulle vore singelminister her i Noreg? Vi har rikeleg med tåpelege statsrådar som det er, treng ikkje fleire. Ikkje det at det ikkje kan vere ganske så trangt å vere aleinebuande i Noreg, det kan det ganske visst! Men det er rikeleg med moglegheit for å gjere samfunnet meir rettvist for dei einslege som det er, utan å måtte opprette ei eiga statsrådstilling for det. Det er vel heller viljen hos dei som styrer det står på. 0 Siter
serendipity Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 ...du glemte taxi-sjåførene! JA! Det har du rett i ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.