Gå til innhold

Singelminister ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siv Jensen

Det var også min første innskytelse, men det forutsetter jo at FrP kommer i regjering, og det vil vi jo ikke, vil vi vel?

Skrevet

Det var også min første innskytelse, men det forutsetter jo at FrP kommer i regjering, og det vil vi jo ikke, vil vi vel?

Vil vi ikke ;-) ??... Nei, det er jo bare for harry, uopplyst middelklasse med grilldress og campingvogn... ;-)

Jeg er en annen
Skrevet

Det er i hvert fall tiltrengt. Inngrodde par og ikke minst folk som belaster samfunnet med barn - for ikke å snakke om belaster barn med samfunnet - har parasittert på oss som driver med verdiskapning lenge nok.

Skrevet

det burde ikke vært nødvendig hvis BFD og FIN hadde vært seg sitt ansvar bevisst overfor enmannshusholdningene og klart å lage differensierte avgiftssystemer og låneordninger tilrettelagt for enslige voksne i jobb, altså ikke klienter, men normale folk som blir økonomiske tapere bare fordi man kun har en inntekt, ikke to.

Skrevet

Vil vi ikke ;-) ??... Nei, det er jo bare for harry, uopplyst middelklasse med grilldress og campingvogn... ;-)

...du glemte taxi-sjåførene!

Skrevet

Pøh!

>>>- Trenger vi en idrettsminister, trenger vi vel også en singelminister, sier Mona Lundin til Aftonbladet.

Er det no så sikkert at ein EIGENTLEG treng idrettsministeren, da ;-)

>>>Lundin ønsker seg totalforbud på kvantumsrabatt på matvarer.

- Jeg som enslig kan ikke benytte meg av kvantumsrabatten og for eksempel kjøpe to pølsepakker i gangen.

Kva er det for idioti??? Skal det gå ut over oss som HAR behov for kvantumsrabatt at HO ikkje kan kjøpe to pakker pølser og fryse ned den eine??

Prøver å halde meg frå å seie noko stygt om svenskar her i huset, men dette er no teit.

Kven som skulle vore singelminister her i Noreg? Vi har rikeleg med tåpelege statsrådar som det er, treng ikkje fleire. Ikkje det at det ikkje kan vere ganske så trangt å vere aleinebuande i Noreg, det kan det ganske visst! Men det er rikeleg med moglegheit for å gjere samfunnet meir rettvist for dei einslege som det er, utan å måtte opprette ei eiga statsrådstilling for det. Det er vel heller viljen hos dei som styrer det står på.

Skrevet

...du glemte taxi-sjåførene!

JA! Det har du rett i ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...