Gå til innhold

FU: er du singel?

Anbefalte innlegg

Gjest singel_2
Skrevet

Er du singel?

Er det noen fordeler med å være singel?

Hvilke bakdeler?

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MsSophie

5

• Goliath

3

• Grip

2

• morsan

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Hvilke bakdeler? "

Noen sarkastiske menn hevder at bakdelen bare blir større og større desto lenger siden man la singellivet bak seg! ;-)

Gjest janne dark
Skrevet

Nei, er ikke singel.

Kan æelig talt ikke se noen fordeler ved å være singel. har hatet det de gangene jeg har vært det.

Bakdeler er jo alt det en går glipp av da når man har noen å dele livet med... Trenger jeg ramse opp?

Skrevet

Jeg er singel, og det er mange fordeler og mange bakdeler med den statusen, det kommer helt an på humør, tid og sted!

Gjest jaudagauda
Skrevet

Ja er nok singel jeg...

Men skulle gjerne vært sammen med noen

Gjest janne dark
Skrevet

Jeg er singel, og det er mange fordeler og mange bakdeler med den statusen, det kommer helt an på humør, tid og sted!

Hvilke fordeler synes du en har som singel?

Skrevet

Nei, jeg er ikke singel.

Selvsagt er det mange fordeler med å være singel. Men for meg i dag ville én kjempeulempe ved singellivet vært sterkest: At jeg ikke hadde vært sammen med mannen min. ;o)

(gudhjelpe, så klissete, da..)

Gjest er ikke singel
Skrevet

Dra ut på byen og få seg ett helt nytt "nypp" hver helg kanskje?

Skrevet

Fordelen med å være singel må jo være at man kan drive jakt på det annet kjønn med den hensikt å opphøre og være singel. Den satt, tenker jeg.

Gjest janne dark
Skrevet

Dra ut på byen og få seg ett helt nytt "nypp" hver helg kanskje?

Er det liksom en fordel?

Får da 1 million ganger bedre sex med kjæresten som kjenner kroppen min og omvendt? Deesuten er sex mye bedre med en man er glad i. For ikke å snakke om ulempen kjønnssykdommer... osv..

Gjest janne dark
Skrevet

Fordelen med å være singel må jo være at man kan drive jakt på det annet kjønn med den hensikt å opphøre og være singel. Den satt, tenker jeg.

Det forutsier jo at man liker den jakten da... Hvis det skal være en fordel mener jeg. Ser nå heller på det som en fordel å være sammen med noen at en slipper det peset der jeg da...

Skrevet

Det forutsier jo at man liker den jakten da... Hvis det skal være en fordel mener jeg. Ser nå heller på det som en fordel å være sammen med noen at en slipper det peset der jeg da...

MsSophie har alltid vært ute etter meg, skjønner du, men jeg lar meg skjelden lure. Ingen kommer i buksa på Grip første kvelden. Ikke fan.

Skrevet

At jeg kan gjøre hva jeg vil og ikke trenger å inngå kompromisser.

Gjest er ikke singel
Skrevet

Er det liksom en fordel?

Får da 1 million ganger bedre sex med kjæresten som kjenner kroppen min og omvendt? Deesuten er sex mye bedre med en man er glad i. For ikke å snakke om ulempen kjønnssykdommer... osv..

Jeg sa ikke at jeg mente at det var noen fordel å være singel. Jeg er ikke singel og kunne ikke tenkt meg å være det.

Som du sier det er kjempedeilig med sex med en som vet hva man vil ha.

Skrevet

MsSophie har alltid vært ute etter meg, skjønner du, men jeg lar meg skjelden lure. Ingen kommer i buksa på Grip første kvelden. Ikke fan.

Phø....ikke skap deg:-)

Gjest janne dark
Skrevet

At jeg kan gjøre hva jeg vil og ikke trenger å inngå kompromisser.

Gjøre hva du vil.. Når man er i et bra forhold kan man jo som regel gjøre det meste man vil da. Å ha lyst til å gjøre ting man ikke kan gjøre fordi man er i forholdet tyder jo på at forholdet ikke er særlig bra.

Har alldri hatt store problemer med å gjøre det jeg vil når jeg er i forhold jeg.

Men når jeg har vært singel har jeg ofte hatt et problem med Å FÅ GJORT det jeg vil. Siden jeg da ikke har noen å gjøre det med.. osv..

Gjest janne dark
Skrevet

Jeg sa ikke at jeg mente at det var noen fordel å være singel. Jeg er ikke singel og kunne ikke tenkt meg å være det.

Som du sier det er kjempedeilig med sex med en som vet hva man vil ha.

Ok:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...