Gå til innhold

FU: er du singel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, har ikke vært singel siden tidlig på '90-tallet, jeg...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MsSophie

5

• Goliath

3

• Grip

2

• morsan

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gjøre hva du vil.. Når man er i et bra forhold kan man jo som regel gjøre det meste man vil da. Å ha lyst til å gjøre ting man ikke kan gjøre fordi man er i forholdet tyder jo på at forholdet ikke er særlig bra.

Har alldri hatt store problemer med å gjøre det jeg vil når jeg er i forhold jeg.

Men når jeg har vært singel har jeg ofte hatt et problem med Å FÅ GJORT det jeg vil. Siden jeg da ikke har noen å gjøre det med.. osv..

Du trenger ikke ta mere enn et kvart glimt inn på samlivsforum her på Dol før du skjønner at det er en hel del mennesker som lever i elendige forhold.

Hvis jeg hadde valget mellom et godt parforhold og singeltilværelsen så hadde jeg selvfølgelig valgt det første. Hvis valget derimot var omvendt....et dårlig forhold mot det å være singel - så er dette valget like enkelt, da foretrekker jeg å forbli alene.

Gjest Iznowgood_the_real
Skrevet

Er du singel?

Jepp

Er det noen fordeler med å være singel?

bestemmer sjøl

Hvilke bakdeler?

Ingen andre å skylde på når alt går galt ;-)

Gjest janne dark
Skrevet

Du trenger ikke ta mere enn et kvart glimt inn på samlivsforum her på Dol før du skjønner at det er en hel del mennesker som lever i elendige forhold.

Hvis jeg hadde valget mellom et godt parforhold og singeltilværelsen så hadde jeg selvfølgelig valgt det første. Hvis valget derimot var omvendt....et dårlig forhold mot det å være singel - så er dette valget like enkelt, da foretrekker jeg å forbli alene.

Selvsagt, ingen velger vel å leve i et dårlig forhold, ikke i lengden hvertfall...?

Skrevet

Jeg er ikke singel.

Den fordelen jeg kan komme på sånn i farten ved å være singel, er at man slipper å ta så mye hensyn.

Det er selvfølgelig ikke bare en ulempe å lære seg å ta hensyn, men av og til så kan det gå på samvittigheten løs når man må ta et valg - og det samtidig finnes hensyn som må tas samtidig:-)

Men man kan aldri få i både pose og sekk.....selv om noen til stadighet synes å tro det.

Skrevet

"Hvilke bakdeler? "

Noen sarkastiske menn hevder at bakdelen bare blir større og større desto lenger siden man la singellivet bak seg! ;-)

Vet du hva datoen på gifteringen står for?

Best før.....

he-he-he

Skrevet

Nei jeg er ikke singel.

Samboer i 14 år.

Bakdel:Skulle gjerne bestemt det meste selv,ha pc i fred,legge meg når jeg vil osv..

Fordel:En å snakke med om ting å tang,være sammen med guttungen sånn at jeg kan løpe litt..,kos å diverse andre ting.

Skrevet

Nei, jeg er ikke singel og trives godt med det. Mellom det forholdet jeg var i før og det jeg er i nå, har jeg lært mye om meg selv. Jeg vet at jeg klarer meg selv og at jeg trives i mitt eget selskap. Jeg fikk mye tid sammen med de single venninnene mine og vi kom nærmere hverandre. Jeg fikk også datet en del og fant ut litt om hva slags menn jeg foretrekker. En annen fordel var at jeg fikk tid til å tenke igjennom hvordan jeg selv kan være med på å bygge opp et sterkt forhold. Det vil si at jeg vil prøve og unngå å gjøre de samme tabbene igjen.

Skrevet

MsSophie har alltid vært ute etter meg, skjønner du, men jeg lar meg skjelden lure. Ingen kommer i buksa på Grip første kvelden. Ikke fan.

Der matchet vi perfekt, ja.

Gjest Ikke singel
Skrevet

Nei, jeg er ikke singel og trives godt med det. Mellom det forholdet jeg var i før og det jeg er i nå, har jeg lært mye om meg selv. Jeg vet at jeg klarer meg selv og at jeg trives i mitt eget selskap. Jeg fikk mye tid sammen med de single venninnene mine og vi kom nærmere hverandre. Jeg fikk også datet en del og fant ut litt om hva slags menn jeg foretrekker. En annen fordel var at jeg fikk tid til å tenke igjennom hvordan jeg selv kan være med på å bygge opp et sterkt forhold. Det vil si at jeg vil prøve og unngå å gjøre de samme tabbene igjen.

Hvilke tabber? Eksempler? Vil lære!!

Skrevet

Selvsagt, ingen velger vel å leve i et dårlig forhold, ikke i lengden hvertfall...?

Der tar du nok feil, mange velger å leve i dårlig forhold livet ut.

Skrevet

Hvilke tabber? Eksempler? Vil lære!!

Tja... Nå var nok jeg i et ganske spesielt forhold sist gang, men... Det kan for eksempel dreie seg om kommunikasjon. Si alt som plager meg og ikke være stille og innesluttet hvis det er noe som gjør meg lei meg. Det kan også være å ha lav aksept for dårlig oppførsel. Han sier fra og jeg sier fra hvis vi synes at den andre oppfører seg dårlig. På den måten vet vi hva som sårer den andre og unngår å komme med bemerkninger som såret en gang før. Tror at dette gjør oss lykkelige..

Skrevet

Gjøre hva du vil.. Når man er i et bra forhold kan man jo som regel gjøre det meste man vil da. Å ha lyst til å gjøre ting man ikke kan gjøre fordi man er i forholdet tyder jo på at forholdet ikke er særlig bra.

Har alldri hatt store problemer med å gjøre det jeg vil når jeg er i forhold jeg.

Men når jeg har vært singel har jeg ofte hatt et problem med Å FÅ GJORT det jeg vil. Siden jeg da ikke har noen å gjøre det med.. osv..

Hvorfor har du sånt behov for å forsvare din usingle status??

Skrevet

Nei jeg er ikke singel.

Samboer i 14 år.

Bakdel:Skulle gjerne bestemt det meste selv,ha pc i fred,legge meg når jeg vil osv..

Fordel:En å snakke med om ting å tang,være sammen med guttungen sånn at jeg kan løpe litt..,kos å diverse andre ting.

"Bakdel:Skulle gjerne bestemt det meste selv,ha pc i fred,legge meg når jeg vil osv.."

Hm, jeg gjør det, jeg, selv om jeg er gift *glis*

Vi bestemmer jo en del sammen, men som regel er vi enige, og hvis ikke finner vi en løsning begge liker. Men sånn generelt har jeg følelsen av at jeg bestemmer ganske så mye ;)

Pc'en har jeg ifred, for vi har hver vår.

Legger meg gjør jeg også når jeg vil.

:)

Skrevet

"Bakdel:Skulle gjerne bestemt det meste selv,ha pc i fred,legge meg når jeg vil osv.."

Vi bestemmer jo en del sammen, men som regel er vi enige, og hvis ikke finner vi en løsning begge liker. Men sånn generelt har jeg følelsen av at jeg bestemmer ganske så mye ;)

Heldiggris!

*LOL*

Dette var satt litt på spissen.

Jeg bestemmer vel selv når jeg vil legge meg,men han maser jo litt da om når jeg skal legge meg.

Du er heldig som har pc i fred.

Håper å vinne masse på Lotto så får jeg kjøpe meg en pc til.

Skrevet

Samme her!

;o)

Skrevet

nope. ikke singel

ser overhodet ingen fordeler ved å være det heller...

Skrevet

Jepp, det er jeg.

Fordelene er at jeg får tid til meg selv og vennene mine.

Bakdelen er at jeg må sove alene ;o)

Gjest janne dark
Skrevet

Hvorfor har du sånt behov for å forsvare din usingle status??

Forsvare? Jeg argumenterer for, og prøver å forstå hva folk kan synes er fint med å være singel. Har du problemer med det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...