Gå til innhold

Telenor ga over en million til Beslan-katastrofen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror de skal diskutere det på et møte i morgen eller noe? Håper virkelig de gjør det, og at Telenor har gjort det setter jo et press på dem som de ikke bør stå imot syns jeg.

Det er flott Telenor!

Tommelen opp for Telehor for en gangs skyld.

Gjest Pl@ymaker
Skrevet

Telenor har ikke GITT noe som helst de! Det er VI som har sendt SMS'er til vi er blå i trynet som har generert denne fortjenesten. Telenor bare gir våre innbetalte (om ennå ikke fakturerte) penger videre de! Hvis du skal se rettferdig på det...

Skrevet

Stod på VG nett at NetCom skulle gi en halv mill til SOS barnebyer

Gjest ælitalt
Skrevet

De tjente 1 500 000 mer enn vanlig på søndag. De velger å gi 1 050 000 dit de burde gå. Bra reklametriks for telenor. De tjente jo fortsatt mye på det.

Telenor er bare juks og bedrag. Hjelper ikke hvor mye de enn prøver å slikke oss opp lårene.

Skrevet

De tjente 1 500 000 mer enn vanlig på søndag. De velger å gi 1 050 000 dit de burde gå. Bra reklametriks for telenor. De tjente jo fortsatt mye på det.

Telenor er bare juks og bedrag. Hjelper ikke hvor mye de enn prøver å slikke oss opp lårene.

Nei, de tjente 1 050 000 kr på 1 500 000 flere sendte sms enn vanlig.

Det ekke sånn at alle betaler 1 kr per sms lenger.

Gjest ælitalt
Skrevet

Nei, de tjente 1 050 000 kr på 1 500 000 flere sendte sms enn vanlig.

Det ekke sånn at alle betaler 1 kr per sms lenger.

Unasett. Telenor er latterlig selskap. Men det er jo bra at til og med de kan gjøre noe nyttig her i verden

Skrevet

Unasett. Telenor er latterlig selskap. Men det er jo bra at til og med de kan gjøre noe nyttig her i verden

Hehe, noen prøver virkelig å finne noe galt ved alt :)

Gjest Janteloven ruler
Skrevet

Først (se link lenger ned her) så blir sms-aksjonen kritisert fordi den "må være laget av Telenor for å tjene penger" og at "pengene burde jo heller gå til de barna som ble rammet, enn at Telenor skulle tjene på det".

Dernest gjør Telenor faktisk nettopp det, gir pengene til barna som ble rammet - og så blir de jammen kritisert likevel.

Jammen bor vi i et Janteland, dere!

Gjest QuePasta
Skrevet

Telenor har ikke GITT noe som helst de! Det er VI som har sendt SMS'er til vi er blå i trynet som har generert denne fortjenesten. Telenor bare gir våre innbetalte (om ennå ikke fakturerte) penger videre de! Hvis du skal se rettferdig på det...

Telenor vet strengt tatt ikke engang om de ekstra sms-ene kom fra Beslan-kampanjene, likevel gir de en tilsvarende sum. Det er da både spontant og hyggelig.

Det er også verdt å huske på at ingen sendte sms for å gi penger til ofrene, det ville utgjort mindre enn pant på en tomflaske, men sendte sms for å oppfordre til en felles minnesmarkering.

Gjest Pl@ymaker
Skrevet

Telenor vet strengt tatt ikke engang om de ekstra sms-ene kom fra Beslan-kampanjene, likevel gir de en tilsvarende sum. Det er da både spontant og hyggelig.

Det er også verdt å huske på at ingen sendte sms for å gi penger til ofrene, det ville utgjort mindre enn pant på en tomflaske, men sendte sms for å oppfordre til en felles minnesmarkering.

Ja, jeg vet jo det da! Men hadde ikke katastrofen skjedd, så ville alle disse ikke blitt sendt. Det var det jeg ville fram til.

Gjest ælitalt
Skrevet

Hehe, noen prøver virkelig å finne noe galt ved alt :)

Nei. Jeg prøver ikke å finne noe galt med telenor. Har alltid vært fornøyd. Helt til jeg ladet opp kontantkortet mitt i en minibank for en uke siden uten å få penger på kortet. Jeg har brukt 30 kr på å ringe kundeservise, og fortsatt har de ikke klart å ordne opp i det. Jeg ble fristet av tilbudet om 1000 kr ringetid for 500 kr. Jeg ble lite glad når de pengene ikke kom fram, og da fikk jeg ikke som lovt. Nå er jeg lei avtelenor. Syns jeg har rett til å være hissig på dem, uten å trenge å "lete" etter feil!

Skrevet

Tror de skal diskutere det på et møte i morgen eller noe? Håper virkelig de gjør det, og at Telenor har gjort det setter jo et press på dem som de ikke bør stå imot syns jeg.

Det er flott Telenor!

Tommelen opp for Telehor for en gangs skyld.

Heia Fredrik Baksås

Skrevet

Nei. Jeg prøver ikke å finne noe galt med telenor. Har alltid vært fornøyd. Helt til jeg ladet opp kontantkortet mitt i en minibank for en uke siden uten å få penger på kortet. Jeg har brukt 30 kr på å ringe kundeservise, og fortsatt har de ikke klart å ordne opp i det. Jeg ble fristet av tilbudet om 1000 kr ringetid for 500 kr. Jeg ble lite glad når de pengene ikke kom fram, og da fikk jeg ikke som lovt. Nå er jeg lei avtelenor. Syns jeg har rett til å være hissig på dem, uten å trenge å "lete" etter feil!

1000-for-500-tilbudet, som varte fram til og med 31. august, gjaldt vel ikkje ved lading i minibank? Var ikkje det kun ved ladekort, da?

Var feilen at du fikk +500 på saldoen, eller at du ikkje fikk meir ringetid i det heile tatt?

Dersom dei har gjort ein feil av det siste slaget, er jo det meir enn berre litt ergerlig for deg; men du har vel kvittering for det du har lada for og datoen det vart gjort, og da får du kontakte dei via brev, sjølv om desse telenor-selskapa alltid er veldig treige til å svare... Ringe til kundeservice ruinerer ein seg berre på, det går IKKJE an.

Lykke til, håpar du får det du har betalt for, ellers får du ta saka vidare til tungvektarar !!

Skrevet

Alle firmaer har en viss feilprosent, og når firmaet har så mange kunder som Telenor, så blir det selvsagt flere feil også. Jeg synes bare det er pussig å bruke en feil de har gjort med et ladekort som motivasjon for å trekke hele selskapet og deres beslutning om å gi overskuddet til Beslan-ofrene ned i søla.

So what om de får litt ekstra reklame for å gi bort pengene, det er vel ikke til å unngå. Ville det vært bedre om de ikke ga pengene, synes du?

Gjest ælitalt
Skrevet

1000-for-500-tilbudet, som varte fram til og med 31. august, gjaldt vel ikkje ved lading i minibank? Var ikkje det kun ved ladekort, da?

Var feilen at du fikk +500 på saldoen, eller at du ikkje fikk meir ringetid i det heile tatt?

Dersom dei har gjort ein feil av det siste slaget, er jo det meir enn berre litt ergerlig for deg; men du har vel kvittering for det du har lada for og datoen det vart gjort, og da får du kontakte dei via brev, sjølv om desse telenor-selskapa alltid er veldig treige til å svare... Ringe til kundeservice ruinerer ein seg berre på, det går IKKJE an.

Lykke til, håpar du får det du har betalt for, ellers får du ta saka vidare til tungvektarar !!

Jo, du kunne lade på alle måter. Men når en fattig student bruker 500 kroner på ladekort, for så å ikke få noe som helst, så irriterer det! Jeg får det sikkert en vakker dag, men jeg misliker at jeg må bruke tid, penger og energi på å ringe og klage og krangle. Dem tar jo grovt betalt for å ringe kundeservice..

Det er heller ikke første gang det skjer. Jeg fikk pengene da også, men det kostet meg mange klagesamtaler og mye unødvendig tid.

Det er veldig bra at telenor ga pengene videre! Men at de gjør èn god gjerning betyr ikke at de får mer tillitt hos meg.. De viste godt at dette var et bra pr triks, og at reklamen ville gjøre dem populær..

Så, bra at dem gjorde det. En vinn vinn situasjon. Men telenor er fortsatt et latterlig selskap, og det er ikke bare på grunn av en feil de har gjort (på samme måte som at jeg ikke begynner å like dem etter en god gjerning)

Gjest ælitalt.
Skrevet

Alle firmaer har en viss feilprosent, og når firmaet har så mange kunder som Telenor, så blir det selvsagt flere feil også. Jeg synes bare det er pussig å bruke en feil de har gjort med et ladekort som motivasjon for å trekke hele selskapet og deres beslutning om å gi overskuddet til Beslan-ofrene ned i søla.

So what om de får litt ekstra reklame for å gi bort pengene, det er vel ikke til å unngå. Ville det vært bedre om de ikke ga pengene, synes du?

Som jeg svarer zarine under deg, så mener jeg ikke det. De gjør mere feil enn rett. Det er der det ligger.

Gjest Telenor-ansatt
Skrevet

Har du sjekket om pengene faktisk er trukket fra kontoen da? Det var usannsynlig stor trafikk de siste dagene dette 1000 for 500 kroner tilbudet varte, så det var forferdelig med kø. Sikker på at du tastet riktig telefonnummer det skulle lades på da?

Jeg er en annen
Skrevet

At Telenor gir bort disse pengene skal man selvsagt bare være glad for. Men man er svært naiv hvis man tolker slike donasjoner som at selskapet er opptatt av mer enn penger e.l. Telenor anser nok dette som en lønnsom investering på sikt.

Gjest ælitalt
Skrevet

Har du sjekket om pengene faktisk er trukket fra kontoen da? Det var usannsynlig stor trafikk de siste dagene dette 1000 for 500 kroner tilbudet varte, så det var forferdelig med kø. Sikker på at du tastet riktig telefonnummer det skulle lades på da?

Jada, jeg er sikker. Ringte telenor samme kveld. De sa at de kunne se at jeg hadde gjort det, og at det kunne ta opp til et døgn før de kom på kortet, men ikke mer enn det. Nå er det en uke siden.. Jeg har ringt flere ganger, hver gang får jeg beskjed om at i morgen er de på kortet. Skjønner jo at dem vil jukse meg for tilbudet. For nå får jeg sikkert bare de 500 jeg betalte for, hvis jeg i det hele tatt får noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...