Gå til innhold

Telenor ga over en million til Beslan-katastrofen..

Anbefalte innlegg

Gjest millinissis
Skrevet

Jada, jeg er sikker. Ringte telenor samme kveld. De sa at de kunne se at jeg hadde gjort det, og at det kunne ta opp til et døgn før de kom på kortet, men ikke mer enn det. Nå er det en uke siden.. Jeg har ringt flere ganger, hver gang får jeg beskjed om at i morgen er de på kortet. Skjønner jo at dem vil jukse meg for tilbudet. For nå får jeg sikkert bare de 500 jeg betalte for, hvis jeg i det hele tatt får noe.

Hvis de ser at du har foretatt en lading så får du selvfølgelig det...skjønner ikke hvorfor folk skal se på Telenor som en skurk bestandig. Hvis det liksom er så ille, så bytt for guds skyld teleoperatør da! Og uansett om du bare fikk 500 kroner så har da ikke du tapt en shit på det...Det var endel andre enn deg som benyttet seg av dette tilbudet da...ikke rart om det skjer en liten feil!!! Hehe, jeg fikk mine 1000 kroner jeg:-)

Gjest ælitalt
Skrevet

Hvis de ser at du har foretatt en lading så får du selvfølgelig det...skjønner ikke hvorfor folk skal se på Telenor som en skurk bestandig. Hvis det liksom er så ille, så bytt for guds skyld teleoperatør da! Og uansett om du bare fikk 500 kroner så har da ikke du tapt en shit på det...Det var endel andre enn deg som benyttet seg av dette tilbudet da...ikke rart om det skjer en liten feil!!! Hehe, jeg fikk mine 1000 kroner jeg:-)

Så jeg skal være glad på dine vegne? Når jeg blir lovt et tilbud så misliker jeg sterkt å bli lurt.

Klart jeg skal bytte bort telenor, men jeg skal først ha pengene mine tilbake, eller på kortet. Og da må jeg vel være kunde til jeg har brukt opp pengene..

Telenor har rett rykte på seg. De ringer jo til og med gamle kunder og lyver om latterlige ting. Telenor burde bytte navn til stjelenor

Gjest millinissis
Skrevet

Så jeg skal være glad på dine vegne? Når jeg blir lovt et tilbud så misliker jeg sterkt å bli lurt.

Klart jeg skal bytte bort telenor, men jeg skal først ha pengene mine tilbake, eller på kortet. Og da må jeg vel være kunde til jeg har brukt opp pengene..

Telenor har rett rykte på seg. De ringer jo til og med gamle kunder og lyver om latterlige ting. Telenor burde bytte navn til stjelenor

Tror du har litt for lite informasjon til å uttale deg om det! Og jeg sa ikke at du skulle være glad på mine vegne...jeg bare skulle gni i det faktum at du ikke har fått dine mens jeg fikk dem:-) Haha...

Skrevet

At Telenor gir bort disse pengene skal man selvsagt bare være glad for. Men man er svært naiv hvis man tolker slike donasjoner som at selskapet er opptatt av mer enn penger e.l. Telenor anser nok dette som en lønnsom investering på sikt.

Sånn er det jo med sponsormidler etc også. Men man skal være glad for at det faktisk gis penger til dem som trenger det, selv om det kommer fra noen som mener at gaven i tillegg gir positive pr-effekter.

Gjest ælitalt
Skrevet

Tror du har litt for lite informasjon til å uttale deg om det! Og jeg sa ikke at du skulle være glad på mine vegne...jeg bare skulle gni i det faktum at du ikke har fått dine mens jeg fikk dem:-) Haha...

Bra for deg. Jeg vet nok til å kunne si at de både lurer folk og er et latterlig selskap. Du derimot kan ikke påstå at jeg ikke vet nok til å uttalte meg.

Skrevet

Sånn er det jo med sponsormidler etc også. Men man skal være glad for at det faktisk gis penger til dem som trenger det, selv om det kommer fra noen som mener at gaven i tillegg gir positive pr-effekter.

og også om giveren KUN tenker på reklame efekten.. Bra er det uansett.

Tre ganger hurra for telenor, og alle dets naive kunder.

Jeg er en annen
Skrevet

Bra for deg. Jeg vet nok til å kunne si at de både lurer folk og er et latterlig selskap. Du derimot kan ikke påstå at jeg ikke vet nok til å uttalte meg.

Helt enig. Telenor er et fjottete selskap med en rekke udugelige "tjenester".

Gjest millinissis
Skrevet

Jeg skjønner det ut fra dine svar at du ikke vet nok. Jeg tror nemlig jeg har LITT mer innsikt i det enn deg, vennen:-)

Gjest ælitalt
Skrevet

Jeg skjønner det ut fra dine svar at du ikke vet nok. Jeg tror nemlig jeg har LITT mer innsikt i det enn deg, vennen:-)

Du er sikkert ansatt der og vet mye. Det spiller liten rolle for meg. Jeg mener telenor er et latterlig selskap. Utifra mine erfaringer så lurer de bare folk. Kan selvfølgelig ikke snakka av dine erfaringer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...