Gjest ikke godtatt Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Har lenge lurt på hvordan man får tilgang til dette galleriet. Sendte for lenge siden bilde til bassisten(?) men fikk ikke svar. Noen som vet hva man skal gjøre? 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Kanskje han ikke hadde pratet med deg eller sett nicket ditt mange nok ganger til å forstå at du var seriøs. 0 Siter
Tonette Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg hadde tilgang til Dolgalleriet, men da jeg har prøvd å gå inn på siden i senere tid, så har den ikke virket. Vet ikke om den eksisterer ennå. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg hadde tilgang til Dolgalleriet, men da jeg har prøvd å gå inn på siden i senere tid, så har den ikke virket. Vet ikke om den eksisterer ennå. Linken til Dol-galleriet er forandret etter at det ble lagt ut link offentlig her på dol. Hvis du sender bassisten en mail, tror jeg nok du får den riktige linken. 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Kanskje han ikke hadde pratet med deg eller sett nicket ditt mange nok ganger til å forstå at du var seriøs. Jeg har også tenkt å legge inn bilde der. Kan ikke huske å ha sett Bassisten her i senere tid. Kan han ha fått med seg at jeg "er her"? Jeg startet her i 2001,men har ikke skrevet her siden i oktober/november 2001 før jeg nå kom tilbake i januar i år. Er ikke det lenge nok til at jeg kan legge ut bilde der? Har vært her _nesten_ hver dag siden. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Jeg har også tenkt å legge inn bilde der. Kan ikke huske å ha sett Bassisten her i senere tid. Kan han ha fått med seg at jeg "er her"? Jeg startet her i 2001,men har ikke skrevet her siden i oktober/november 2001 før jeg nå kom tilbake i januar i år. Er ikke det lenge nok til at jeg kan legge ut bilde der? Har vært her _nesten_ hver dag siden. Det er definitivt "lenge nok" :-) ".............................." 0 Siter
shandy Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Det er definitivt "lenge nok" :-) ".............................." Hva er vitsen? 0 Siter
amber sun Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Hva er vitsen? Vitsen er at det er gøy. Og så får en sett om det stemmer, det en tror utfra nicket om hvordan folk ser ut. Vi som av natur er veldig nysgjerrige, elsker sånne gallerier 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.