Gå til innhold

Dolgalleriet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke godtatt
Skrevet

Har lenge lurt på hvordan man får tilgang til dette galleriet. Sendte for lenge siden bilde til bassisten(?) men fikk ikke svar. Noen som vet hva man skal gjøre?

Skrevet

Kanskje han ikke hadde pratet med deg eller sett nicket ditt mange nok ganger til å forstå at du var seriøs.

Skrevet

Jeg hadde tilgang til Dolgalleriet, men da jeg har prøvd å gå inn på siden i senere tid, så har den ikke virket. Vet ikke om den eksisterer ennå.

Skrevet

Jeg hadde tilgang til Dolgalleriet, men da jeg har prøvd å gå inn på siden i senere tid, så har den ikke virket. Vet ikke om den eksisterer ennå.

Linken til Dol-galleriet er forandret etter at det ble lagt ut link offentlig her på dol.

Hvis du sender bassisten en mail, tror jeg nok du får den riktige linken.

Skrevet

Kanskje han ikke hadde pratet med deg eller sett nicket ditt mange nok ganger til å forstå at du var seriøs.

Jeg har også tenkt å legge inn bilde der.

Kan ikke huske å ha sett Bassisten her i senere tid.

Kan han ha fått med seg at jeg "er her"?

Jeg startet her i 2001,men har ikke skrevet her siden i oktober/november 2001 før jeg nå kom tilbake i januar i år.

Er ikke det lenge nok til at jeg kan legge ut bilde der?

Har vært her _nesten_ hver dag siden.

Skrevet

Jeg har også tenkt å legge inn bilde der.

Kan ikke huske å ha sett Bassisten her i senere tid.

Kan han ha fått med seg at jeg "er her"?

Jeg startet her i 2001,men har ikke skrevet her siden i oktober/november 2001 før jeg nå kom tilbake i januar i år.

Er ikke det lenge nok til at jeg kan legge ut bilde der?

Har vært her _nesten_ hver dag siden.

Det er definitivt "lenge nok" :-)

".............................."

Skrevet

Det er definitivt "lenge nok" :-)

".............................."

Hva er vitsen?

Skrevet

Hva er vitsen?

Vitsen er at det er gøy. Og så får en sett om det stemmer, det en tror utfra nicket om hvordan folk ser ut. ;)

Vi som av natur er veldig nysgjerrige, elsker sånne gallerier ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...