Gå til innhold

Noen som gidder å hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske talentløs med slagord og dikting og sånt. Og nå trenger jeg et slagord. Vi skal ha rebusløp på jobben, med middag og fest etterpå.

Jeg er på lag med tre andre jenter, og vi har blitt enige om å kalle oss for CHIM. Vi har brukt første bokstav i navnene våre for å ha kommet frem til dette.

Synes det var kult, fordi da kan vi bruke det på festen istedet for å si skål, f.eks.

Men så var det slagordet da, noen som har noen tips?

Blir veldig takknemlig for å få litt hjelp her :-)

Nestor sin mamma
Skrevet

Skal slagordet være for dere,jobben eller....?

Mvh

Skrevet

Skal slagordet være for dere,jobben eller....?

Mvh

Slagordet skal være for oss som gruppe.

Vi er altså 4 glade jenter som har dannet et lag, som da skal konkurrere med mange andre lag. Vi er bare to jentelag, resten er menn, da vi jobber i en mannsdominert bedrift med ca 300 annsatte.

Nestor sin mamma
Skrevet

Slagordet skal være for oss som gruppe.

Vi er altså 4 glade jenter som har dannet et lag, som da skal konkurrere med mange andre lag. Vi er bare to jentelag, resten er menn, da vi jobber i en mannsdominert bedrift med ca 300 annsatte.

Ok,skal vi se:Byen er .....og laget er chim,heia chim chim chim chim chi-i-im,heia chim!!!!!

Ja,ja,dikterevnene mangler,men jeg prøvde;+)).Du får si hva det blir til da?!Ha det hyggelig!

Mvh

Skrevet

Ok,skal vi se:Byen er .....og laget er chim,heia chim chim chim chim chi-i-im,heia chim!!!!!

Ja,ja,dikterevnene mangler,men jeg prøvde;+)).Du får si hva det blir til da?!Ha det hyggelig!

Mvh

Litt morsomt at du tok akkurat den da, siden vi er fra Bergen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...