Gå til innhold

Hva er det her? gjelder hår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ehee... altså... nå fant jeg nettopp et hår i håret mitt... eller det vil si... et tykt ravsvart hår, ganske tykt også var det... hva er det her?

Gla det ikke er grå hår da men, altså, jeg var lys, så ble det rødlig og nå blir det svart og tykt...

Hva skjer?

Skrevet

Hm.

En tipptippoldemor fra Hawaii?

Som familien har fortiet?

Skrevet

Ei venninne av meg fikk av og til det. Vet ikke hva det kommer av, men det var ikke pga av alderen iallfall, for hun var bare tenåring da.

Vet ikke om hun fortsatt får slike hår.

Skrevet

Hm.

En tipptippoldemor fra Hawaii?

Som familien har fortiet?

Hmmm... tja kansje det!

For å si det sånn, siden jeg nærmer meg 30 med store raske skritt så hadde jeg kansje forventet at jeg skulle få grå hår FØR jeg fikk svart... stivt "kineser" hår!!!

Skrevet

Ehhh...rart du sier dette...

kanskje det lange ravnsvarte håret jeg fant på meg for et par dager siden er mitt da eller...jeg er jo lys ellers...

:I

Skrevet

Jeg har av og til funnet slike hår. Helt mørke og veldig tykke og stive.

Skrevet

Ehhh...rart du sier dette...

kanskje det lange ravnsvarte håret jeg fant på meg for et par dager siden er mitt da eller...jeg er jo lys ellers...

:I

Jeg trodde først ikke at det var mitt, før jeg nappa i det... og auuu... det satt fast jo:(

Skrevet

Jeg trodde først ikke at det var mitt, før jeg nappa i det... og auuu... det satt fast jo:(

"Mitt" var løst...litt rart egentlig å stå der med det i hånda og titte dumt på gubben ;)

Enten så er det et "Misterafenomen" da, eller så er det et jeg har fått med meg fra ei jeg går sammen med på kurset...

eneste mørke og langhåra jeg omgåes pr.tiden...

:)

Skrevet

"Mitt" var løst...litt rart egentlig å stå der med det i hånda og titte dumt på gubben ;)

Enten så er det et "Misterafenomen" da, eller så er det et jeg har fått med meg fra ei jeg går sammen med på kurset...

eneste mørke og langhåra jeg omgåes pr.tiden...

:)

"Misterafenomen" den likte jeg;)

Hehe... Det er nok det du har ja:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...