Mistera Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Ehee... altså... nå fant jeg nettopp et hår i håret mitt... eller det vil si... et tykt ravsvart hår, ganske tykt også var det... hva er det her? Gla det ikke er grå hår da men, altså, jeg var lys, så ble det rødlig og nå blir det svart og tykt... Hva skjer? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Hm. En tipptippoldemor fra Hawaii? Som familien har fortiet? 0 Siter
Tonette Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Ei venninne av meg fikk av og til det. Vet ikke hva det kommer av, men det var ikke pga av alderen iallfall, for hun var bare tenåring da. Vet ikke om hun fortsatt får slike hår. 0 Siter
Mistera Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 Hm. En tipptippoldemor fra Hawaii? Som familien har fortiet? Hmmm... tja kansje det! For å si det sånn, siden jeg nærmer meg 30 med store raske skritt så hadde jeg kansje forventet at jeg skulle få grå hår FØR jeg fikk svart... stivt "kineser" hår!!! 0 Siter
Rubia Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Ehhh...rart du sier dette... kanskje det lange ravnsvarte håret jeg fant på meg for et par dager siden er mitt da eller...jeg er jo lys ellers... :I 0 Siter
morsan Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Jeg har av og til funnet slike hår. Helt mørke og veldig tykke og stive. 0 Siter
Mistera Skrevet 7. september 2004 Forfatter Skrevet 7. september 2004 Ehhh...rart du sier dette... kanskje det lange ravnsvarte håret jeg fant på meg for et par dager siden er mitt da eller...jeg er jo lys ellers... :I Jeg trodde først ikke at det var mitt, før jeg nappa i det... og auuu... det satt fast jo:( 0 Siter
Rubia Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Jeg trodde først ikke at det var mitt, før jeg nappa i det... og auuu... det satt fast jo:( "Mitt" var løst...litt rart egentlig å stå der med det i hånda og titte dumt på gubben Enten så er det et "Misterafenomen" da, eller så er det et jeg har fått med meg fra ei jeg går sammen med på kurset... eneste mørke og langhåra jeg omgåes pr.tiden... 0 Siter
Mistera Skrevet 7. september 2004 Forfatter Skrevet 7. september 2004 "Mitt" var løst...litt rart egentlig å stå der med det i hånda og titte dumt på gubben Enten så er det et "Misterafenomen" da, eller så er det et jeg har fått med meg fra ei jeg går sammen med på kurset... eneste mørke og langhåra jeg omgåes pr.tiden... "Misterafenomen" den likte jeg;) Hehe... Det er nok det du har ja:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.