Gå til innhold

Help me please right now

Anbefalte innlegg

Gjest gaudiamus
Skrevet

Nå er det nok ingen av dem som ligger i vest-Afrika.Alle ligger sør i Afrika.

Namibia ligger på vestkysten, det gjør Camerroon også. Begge landene bruker engelsk som offisielt språk, og hvis jeg husker riktig Sierra Leone også. Alle disse ligger på vestkysten. I tillegg har Kenya på østkysten engelsk som offisielt språk. Sør-Afrika er det landet som ligger helt sør og på en måte både til øst og vest. Ellers er Zimbabve og Zambia midt på og ligger ikke til kysten. Det står ikke noe om nord eller sør, og nord-afrikanere er arabere og har ikke det afrikanske utseendet som nigerianere. Somalere og egyptere er f.eks mye lysere i huden enn nigerianere selvom de er mørkere enn arabere som har hvit hud.

Gjest jeg må ha hjelp nå
Skrevet

Har nå gått igjennom de landene som er størst i Vest- Afrika.Det er ingen av de landene hvor det er flest kristne.

Sikker på at han sa èn av de største da?

Nei huff,jeg tror ikke det blir rare hjelpen fra min side gitt.

Fortell meg det når du har funnet det ut da:o)

Jeg har forstått at han kommer fra Namibia. Det er på vestsiden, har engelsk som offisielt språk, og mellom 80 - 90 % kristne. Språket som han snakker heter nok oshiwambo som blir snakket av en stor gruppe der. Utseendet stemmer også. De opplysningene han ga meg var veldig nøyaktige, men han har kanskje uttalt Namibia på sitt eget språk.

Skrevet

Jeg har forstått at han kommer fra Namibia. Det er på vestsiden, har engelsk som offisielt språk, og mellom 80 - 90 % kristne. Språket som han snakker heter nok oshiwambo som blir snakket av en stor gruppe der. Utseendet stemmer også. De opplysningene han ga meg var veldig nøyaktige, men han har kanskje uttalt Namibia på sitt eget språk.

Ja du har helt sikkert rett.

Jeg har tulla litt med hodet mitt her skjønner du,jeg lette i den delen som ligger vest heeelt nord i Afrika.

*rødme*

Kanskje ikke rart jeg ikke fant ut av det.

Gjest jeg må ha hjelp nå
Skrevet

Ja du har helt sikkert rett.

Jeg har tulla litt med hodet mitt her skjønner du,jeg lette i den delen som ligger vest heeelt nord i Afrika.

*rødme*

Kanskje ikke rart jeg ikke fant ut av det.

Takk for hjelpen i hvert fall. Du trenger ikke å 'rødme', vi kan lett feste oss i noe.

Skrevet

Jeg har i hvert fall funnet en folkegruppe i Nigeria som heter Igbo, og det snakket han om, så nå er jeg på riktig vei tror jeg. Han hadde det nigerianske utseendet

Manjuria og Nigeria kan jo høres litt likt ut når det uttales, bortsett fra M og N (som han kanskje sier utydelig?)

Gjest jeg må ha hjelp nå
Skrevet

Manjuria og Nigeria kan jo høres litt likt ut når det uttales, bortsett fra M og N (som han kanskje sier utydelig?)

Han er nok heller fra Namibia, selvom jeg ikke forstår hvordan jeg oppfattet det som Manjuria.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...