søkende Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Ventet meg en fet diskusjon om dette, og av den grunn, bare den grunn, så jeg på det i stad. Hallo???? 0 Siter
Lucretia Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 uffda så måtte du slite deg igjennom en time med klisseri? Vel jeg så på pga sønnen til ei jeg kjenner er med. Han gikk videre. Så blir vel til at jeg ser det fremover også.. iallefall til han ryker, eller evt til endes om jeg blir hekta..... 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Står litt her: http://forum.doktoronline.no/forum/6/1230.ipg?view=thread&thread=2256175 0 Siter
Babette Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg tenkte akkurat det samme! Kjekke og greie og ujålete gutter. Han med bamsen hadde valgt en lur gave. Pen jente. Hun ligner da litt på Carola i ansiktet, øynene kanskje? Jeg var en stund redd for at kjolen skulle blåse så puppene spratt ut. Jeg holder en knapp på han med bamsen. 0 Siter
Mistera Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 uffda så måtte du slite deg igjennom en time med klisseri? Vel jeg så på pga sønnen til ei jeg kjenner er med. Han gikk videre. Så blir vel til at jeg ser det fremover også.. iallefall til han ryker, eller evt til endes om jeg blir hekta..... Jeg syntes Arild var Snacks jeg da;) Hmmmm.... 0 Siter
søkende Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 Jeg tenkte akkurat det samme! Kjekke og greie og ujålete gutter. Han med bamsen hadde valgt en lur gave. Pen jente. Hun ligner da litt på Carola i ansiktet, øynene kanskje? Jeg var en stund redd for at kjolen skulle blåse så puppene spratt ut. Jeg holder en knapp på han med bamsen. De puppene spretter ikke så mye....=))) 0 Siter
Babette Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 De puppene spretter ikke så mye....=))) Det er så. Men jeg var litt nervøs. Kanskje det var noe slags innebygget BH eller underkjole i den, men det så ikke sånn ut. A propos "blotting". Så dere God Kveld Norge lørdag kveld? Dorthe Skappel med Trond Moi i stampen? Han hadde ingen bukse på, tralala. Jeg lente meg inn til apparatet og gjett hva jeg så? 0 Siter
Babette Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg syntes Arild var Snacks jeg da;) Hmmmm.... Var det han med bamsen? 0 Siter
Mistera Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Var det han med bamsen? Nei, det var han Sogningen:) eller han prata iallefall som en! http://www.tvnorge.no/programmer/ungkarskvinnen/deltagere/1076477 Han her, men han var kjekkere på Tv enn på det bildet her;) 0 Siter
søkende Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 Det er så. Men jeg var litt nervøs. Kanskje det var noe slags innebygget BH eller underkjole i den, men det så ikke sånn ut. A propos "blotting". Så dere God Kveld Norge lørdag kveld? Dorthe Skappel med Trond Moi i stampen? Han hadde ingen bukse på, tralala. Jeg lente meg inn til apparatet og gjett hva jeg så? En slapping???? 0 Siter
Mistera Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Det er så. Men jeg var litt nervøs. Kanskje det var noe slags innebygget BH eller underkjole i den, men det så ikke sånn ut. A propos "blotting". Så dere God Kveld Norge lørdag kveld? Dorthe Skappel med Trond Moi i stampen? Han hadde ingen bukse på, tralala. Jeg lente meg inn til apparatet og gjett hva jeg så? Blottinga foregikk på Robinson i går kveld den:) hehe... 0 Siter
Babette Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 En slapping???? Ja, den sto på ingen måte i giv akt for Dorthe! 0 Siter
Babette Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Blottinga foregikk på Robinson i går kveld den:) hehe... Hva foregikk der? 0 Siter
Mistera Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Hva foregikk der? Da de skulle klatre opp i buret, var en av deltakerene så uheldig da den stroppløse toppen hun hadde gled ned... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.