Gå til innhold

Hvorfor kommer det ingen innlegg om Ungkarskvinnen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ventet meg en fet diskusjon om dette, og av den grunn, bare den grunn, så jeg på det i stad.

Hallo????

Skrevet

uffda så måtte du slite deg igjennom en time med klisseri?

Vel jeg så på pga sønnen til ei jeg kjenner er med. Han gikk videre. Så blir vel til at jeg ser det fremover også.. iallefall til han ryker, eller evt til endes om jeg blir hekta.....

Skrevet

Jeg tenkte akkurat det samme!

Kjekke og greie og ujålete gutter. Han med bamsen hadde valgt en lur gave. Pen jente. Hun ligner da litt på Carola i ansiktet, øynene kanskje? Jeg var en stund redd for at kjolen skulle blåse så puppene spratt ut.

Jeg holder en knapp på han med bamsen.

Skrevet

uffda så måtte du slite deg igjennom en time med klisseri?

Vel jeg så på pga sønnen til ei jeg kjenner er med. Han gikk videre. Så blir vel til at jeg ser det fremover også.. iallefall til han ryker, eller evt til endes om jeg blir hekta.....

Jeg syntes Arild var Snacks jeg da;)

Hmmmm....

Skrevet

Jeg tenkte akkurat det samme!

Kjekke og greie og ujålete gutter. Han med bamsen hadde valgt en lur gave. Pen jente. Hun ligner da litt på Carola i ansiktet, øynene kanskje? Jeg var en stund redd for at kjolen skulle blåse så puppene spratt ut.

Jeg holder en knapp på han med bamsen.

De puppene spretter ikke så mye....=)))

Skrevet

De puppene spretter ikke så mye....=)))

Det er så. Men jeg var litt nervøs. Kanskje det var noe slags innebygget BH eller underkjole i den, men det så ikke sånn ut.

A propos "blotting". Så dere God Kveld Norge lørdag kveld? Dorthe Skappel med Trond Moi i stampen? Han hadde ingen bukse på, tralala. Jeg lente meg inn til apparatet og gjett hva jeg så?

Skrevet

Jeg syntes Arild var Snacks jeg da;)

Hmmmm....

Var det han med bamsen?

Skrevet

Det er så. Men jeg var litt nervøs. Kanskje det var noe slags innebygget BH eller underkjole i den, men det så ikke sånn ut.

A propos "blotting". Så dere God Kveld Norge lørdag kveld? Dorthe Skappel med Trond Moi i stampen? Han hadde ingen bukse på, tralala. Jeg lente meg inn til apparatet og gjett hva jeg så?

En slapping????

Skrevet

Blottinga foregikk på Robinson i går kveld den:) hehe...

Skrevet

En slapping????

Ja, den sto på ingen måte i giv akt for Dorthe!

Skrevet

Blottinga foregikk på Robinson i går kveld den:) hehe...

Hva foregikk der?

Skrevet

Hva foregikk der?

Da de skulle klatre opp i buret, var en av deltakerene så uheldig da den stroppløse toppen hun hadde gled ned...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...