Gjest Gåseøyne Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Dere bruker "fnutter" nesten "overalt," og uten at det er "behov" for å gjøre det. Jeg blir nesten "kvalm" av alle "fnuttene" dere bruker i alle "tekstene" deres. Lær dere å "bruke" "fnutter" korrekt eller "drit" i dem... 0 Siter
Gjest "Lurveline" Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Blir nok ofte brukt pga at man ikke kan utheve ord/setninger. + at man må passe seg for å ikke bli tatt heeelt bokstavelig uten at man mener det sånn.Man blir fort "angrepet" (hehe...) her. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Lær deg å bruke "Send innlegg" knappen riktig, slik at du unngår dobbeltpostinger. Jeg blir kvalm av slikt :-) "........................." 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Lær deg å bruke "Send innlegg" knappen riktig, slik at du unngår dobbeltpostinger. Jeg blir kvalm av slikt :-) "........................." " "........................." " Enough said! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.