Gjest Gåseøyne Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Dere bruker "fnutter" nesten "overalt," og uten at det er "behov" for å gjøre det. Jeg blir nesten "kvalm" av alle "fnuttene" dere bruker i alle "tekstene" deres. Lær dere å "bruke" "fnutter" korrekt eller "drit" i dem... 0 Siter
fnutt Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Og hva er en fnutt? Fnutt er et slang for anførselstegn (eller gåseøyne som noen kaller det); altså slike " " 0 Siter
fnutt Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Fnutt er et slang for anførselstegn (eller gåseøyne som noen kaller det); altså slike " " For å være helt eksakt så er dette ' en fnutt og dette " er en dobbel fnutt 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Fnutt er et slang for anførselstegn (eller gåseøyne som noen kaller det); altså slike " " Tror ikke jeg bruker det så mye men hvorfor henger du deg opp i det? 0 Siter
Gjest Iznowgood_the_real Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 'God moegen' til deg også! Kanskje du trenger en "kaffe"? ";-)" 0 Siter
fnutt Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 synes det er mere irriterende med de som dobbeltposter innlegg her 0 Siter
Gjest Iznowgood_the_real Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 synes det er mere irriterende med de som dobbeltposter innlegg her Kanskje du blir med på en morgenkaffe du også? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 For å være helt eksakt så er dette ' en fnutt og dette " er en dobbel fnutt Er dette også *en fnutt*? *flirer* 0 Siter
Mistera Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 For å være helt eksakt så er dette ' en fnutt og dette " er en dobbel fnutt "Du" "må" "kjede" "deg" "noe" "alvorlig" "fnutt""fnutt"fnutt"fnutt""fnutt" 0 Siter
serendipity Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Hurra! Det er jeg helt "kriminell" på å gjøre!!! Klarer jeg virkelig å tirre noen på grunn av det?? 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 "Du" "må" "kjede" "deg" "noe" "alvorlig" "fnutt""fnutt"fnutt"fnutt""fnutt" *LOL* Jeg tror jeg får "fnutt" 0 Siter
Mistera Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Er dette også *en fnutt*? *flirer* Er ikke det en *dæsj* da? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Er ikke det en *dæsj* da? *dæsj* var ikke no fint ord på de koselige *stjerne-fnuttene* **********trallallaaa***** fnutt*fnutt* 0 Siter
Mistera Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 *dæsj* var ikke no fint ord på de koselige *stjerne-fnuttene* **********trallallaaa***** fnutt*fnutt* Ok, *stjerne-fnutter* da kan du få kalle dem! 0 Siter
morsan Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Hurra! Det er jeg helt "kriminell" på å gjøre!!! Klarer jeg virkelig å tirre noen på grunn av det?? "he he" det er alltid fint å tenke på at man "setter spor" etter seg! :-) 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 "he he" det er alltid fint å tenke på at man "setter spor" etter seg! :-) "Helt" enig! (Og så et så avsindig teit ord som "fnutter", da. Høres ut som noe en treåring kunne finne på. Jeg får helt fnutt. Eh.. Fnatt, mener jeg. "LOL" 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 For å være helt eksakt så er dette ' en fnutt og dette " er en dobbel fnutt Da har jeg et fnuttenick! (Nytt ord, folkens!!!) 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 *dæsj* var ikke no fint ord på de koselige *stjerne-fnuttene* **********trallallaaa***** fnutt*fnutt* Asteriks? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.