....AV Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 "Helt" enig! (Og så et så avsindig teit ord som "fnutter", da. Høres ut som noe en treåring kunne finne på. Jeg får helt fnutt. Eh.. Fnatt, mener jeg. "LOL" Du kan jo prøve å diktere side på side med ord i anførselstegn. Da lærer du fort å si fnutt skal jeg si deg.... 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Du kan jo prøve å diktere side på side med ord i anførselstegn. Da lærer du fort å si fnutt skal jeg si deg.... "Du kan jo prøve å diktere side på side med ord i anførselstegn." Gi meg en god grunn til at jeg skulle gjøre akkurat *det*. 0 Siter
....AV Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 "Du kan jo prøve å diktere side på side med ord i anførselstegn." Gi meg en god grunn til at jeg skulle gjøre akkurat *det*. Nei, hvem ville vel finne på noe sånt? :-) Bare en forklaring på hvor i hvertfall jeg har lært ordet "fnutt". 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Nei, hvem ville vel finne på noe sånt? :-) Bare en forklaring på hvor i hvertfall jeg har lært ordet "fnutt". Og jeg har vel *ikke* lært det av samme grunn. :-) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Jeg får fnutt av folk som bruker asterix når de skriver fy-ord 0 Siter
Prozak Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Jeg blir nesten kvalm av folk som er så pedantiske at de bare MÅ henge seg opp i slike detaljer. "..........................." 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Jeg får fnutt av folk som bruker asterix når de skriver fy-ord Hvordan skriver du fy-ord da? (jeg har en egen metode, jeg misbruker ikke asterikser ...hehe) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Takker og bukker for denne tråden. Jeg har lært nye ord c',) ' fnutter ' " dobbeltfnutter " * asterikser * Noen flere nye ord til meg? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Hvordan skriver du fy-ord da? (jeg har en egen metode, jeg misbruker ikke asterikser ...hehe) Hehe, jeg er gammel nok til å skrive FAEN om jeg vil 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Hehe, jeg er gammel nok til å skrive FAEN om jeg vil jøss du må være gammel. og ikke ha lært av dine feil engang *hihi* 0 Siter
Gjest Loppefrø Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Du kan godt skrive faen for vår del! Vi skjønner hva du mener. Og det er bare så jævlig irriterende med de der stjernene folk bruker når de ikke tør skrive et ord helt ut!! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Fnutter? Litt rart du bruker et ord som ikke "finnes", når du samtidig kritiserer andres skrivefeil. 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Fnutter? Litt rart du bruker et ord som ikke "finnes", når du samtidig kritiserer andres skrivefeil. Lurer på om ikke *fnutter* er naboer med *gnotter* (gnottene i barne-tv)?;o) 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Kanskje de er medlemmer av Fnuttens venner alle sammen http://www.ifi.ntnu.no/~gorman/fnutt.html 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Takker og bukker for denne tråden. Jeg har lært nye ord c',) ' fnutter ' " dobbeltfnutter " * asterikser * Noen flere nye ord til meg? Siden du gjerne vil lære... Det heter asterisk, ikke asteriks. (Kan ikke sammenlignes med dusten fra tegneseriene....) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Siden du gjerne vil lære... Det heter asterisk, ikke asteriks. (Kan ikke sammenlignes med dusten fra tegneseriene....) "Neier" *pent* og takker c',) (ser du jeg har retta overskrifta mi oxo?) 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 "Neier" *pent* og takker c',) (ser du jeg har retta overskrifta mi oxo?) (det burde jo "selvfølgelig" jeg gjort) *ler* 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Kanskje de er medlemmer av Fnuttens venner alle sammen http://www.ifi.ntnu.no/~gorman/fnutt.html Når man irriterer seg over "fnutter" (fremdeles syns jeg det er et avsindig teit ord. Bor de i ærheten av Fraggelberget, kanskje?) Så er man neppe med i fnuttenes venner eller hva du kalte det. :-D 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Siden du gjerne vil lære... Det heter asterisk, ikke asteriks. (Kan ikke sammenlignes med dusten fra tegneseriene....) Sånn litt på siden: En dame jeg kjenner kaller konsekvent flanell for "flonell". Feilen ble en gang påpekt på en lite hyggelig måte hvorpå denne damen svarte: "Det veit eg og, men *eg* seier flonell!". Ergo heter det asteriks, for det greier jeg huske. :-D 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Når man irriterer seg over "fnutter" (fremdeles syns jeg det er et avsindig teit ord. Bor de i ærheten av Fraggelberget, kanskje?) Så er man neppe med i fnuttenes venner eller hva du kalte det. :-D Nei fnuttene er naboer med gnottene;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.