Gå til innhold

Fy f*** som dere MISbruker fnutter når dere skriver

Anbefalte innlegg

Gjest norsk rettskrivning
Skrevet

Hva i all verden er fnutter? Har aldri hørt det ordet før, jeg.

Men jeg antar utifra meningen at du mener anførselstegn (hermetegn). Og jeg er enig i at enkelte folk ikke ser ut til å vite hvordan de skal brukes, men bruker dem i tide og utide.

Men jeg syns nok du også bør lære deg å skrive korrekt norsk, framfor å bruke et ord som ikke eksisterer.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fnutt

3

• Mistera

3

• Lurveline

3

• Dorthe

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Du kan godt skrive faen for vår del! Vi skjønner hva du mener. Og det er bare så jævlig irriterende med de der stjernene folk bruker når de ikke tør skrive et ord helt ut!!

Heheee.. kult... f***en, j***vla, grr###&&%%########,

...er så redd, *tør ikke* skrive uten *fnutter*, æzz.....

Gjest rutangis netu
Skrevet

synes det er mere irriterende med de som dobbeltposter innlegg her ;)

Ja, og de som skriver helt uten

avsnitt!

Og de som skriver med store bokstaver!

og de som....

Ja,for å si det slik - alle de som ikke er akkurat som meg/oss! De som har rett!?

Må vel være en dritt med noen skrivefeil vel! Synes det er artig at folk er forskjellige jeg! Jeg bemerker da heller ikke til folk jeg prater med at det heter ikke det og det heter ikke det og det uttales ikke slik, men slik!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...